Rising World – Changelog 2016-12-31 z jaskiniami i pogodą

0

Niemieckie studio JIW-Games wydało Changelog 2016-12-31 do gry Rising World. Jest ona typowym przedstawicielem gatunku sandboxów. Tytuł posiada otwarty świat i losowo generowane otoczenie. Dla graczy dostępne są dwa tryby: jednoosobowy i wieloosobowy. Dostępna jest dość ciekawa fizyka obiektów, czyli np. ścięte drzewo opada, a także cykl dnia i nocy.

Jaskinie i lochy oferują od teraz automatycznie generowane struktury. W lasach będzie można natknąć się na porzucone chaty, a pod wodą na zatopione ruiny. Więcej jaskiń pojawi się w przyszłości. Aktualnie we wspomnianych lochach nie będzie przeciwników.

Rising World – Changelog 2016-12-31

Twórcy zaktualizowali także warunki pogodowe. Dodano deszcz, śnieg, mgłę, błyskawice i wiele innych. Planowane jest dodanie także burzy piaskowej i wielu innych efektów.

Dodano kilka nowych przedmiotów, nowe zwierzęta (jelenie, sarny, niedźwiedzie), a także nowe obiekty. W porzuconych budkach w lesie będzie można znaleźć nagrania dla gramofonów.

Rising World – Changelog 2016-12-31

Pod maską poprawiono renderowania, a także implementację bufora głębi. Ma to zwiększyć precyzję renderowania, zmniejszając tzw. migotanie keranu. Niestety, ale logarytmiczne obliczanie głębi generuje narzut na wydajność, przez zmniejsza się liczba klatek na sekundę.


Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.