fbpx
Strona głównaPcMod.plArtykułyKrystian Terpiński (ACEGEAR) - Intel Extreme Masters Katowice 2024

Krystian Terpiński (ACEGEAR) – Intel Extreme Masters Katowice 2024

Już w piątek rozpocznie się Intel Extreme Masters Katowice 2024, podczas którego będą miały miejsce targi e-sportowo-gamingowe – IEM EXPO. Z tej okazji miałem przyjemność porozmawiać z Krystianem “TERP” Terpińskim, niegdyś dziennikarzem e-sportowym, komentatorem, a obecnie współwłaścicielem sklepu e-sportowo-gamingowego ACEGEAR.

Michał Urban (PCMOD): W tym roku podczas Intel Extreme Masters Katowice 2024, targów  technologicznych IEM EXPO pojawisz się w nieco innej roli – jako wystawca sklepu e-sportowo-gamingowego ACEGEAR. Dla Ciebie będzie to debiut w nowej roli.

Krystian Terpiński (ACEGEAR): Patrząc na proces przygotowań do wydarzenia, to nie różni się to szczególnie od stawiania eventów, po prostu trzeba się skupić na swoich 20 metrach kwadratowych. Uwielbiam robić rzeczy “na żywo”, więc cieszę się, że pojawiła się taka okazja, bo jako sklep nie mieliśmy jeszcze szansy spotkać się w offlinie z klientami i partnerami. 

Jak podchodzicie do udziału na IEM EXPO?

Krystian Terpiński (ACEGEAR): Dosłownie parę dni po IEM stuknie nam szósta “miesięcznica” funkcjonowania firmy, więc na pewno patrzymy na to jako na jednocześnie ogromną szansę na dotarcie do potencjalnych nowych klientów, ale też jako na duże wyzwanie. Nie jesteśmy jeszcze bardzo rozpoznawalną marką, więc nie spodziewamy się naturalnego trafficu. Będziemy musieli się solidnie napracować, by przyciągnąć na stoisko dużo ludzi, ale jesteśmy na to gotowi.

Czego można spodziewać się, przychodząc do waszego stoiska – ACEGEAR? 

Krystian Terpiński (ACEGEAR): Nasz przyjazd na IEM nie udałby się gdyby nie ścisła współpraca z ESP Tiger i Odin Gaming, więc przede wszystkim będzie można tam przetestować i kupić ich produkty. Nie zabraknie jednak innych brandów, gdyż odwiedzający będą mogli przetestować także najnowszą myszkę Lethal Gaming Gear na ich podkładkach, przetestować i wygrać rękawy od firmy SkyPad czy poklikać na najnowszej klawiaturze Fnatic Gear. Odwiedzający dostaną szansę zagrania 1 vs. 1 z profesjonalnymi graczami i content creatorami, a dla wszystkich kupujących na miejscu czekają solidne gratisy. 

Ile czasu trwały przygotowywania?

Krystian Terpiński (ACEGEAR): Wstępnie przygotowaliśmy się do tego jeszcze w listopadzie, prowadząc dużo rozmów i planując potencjalną strategię. Finalny komunikat “robimy to” padł między świętami Bożego Narodzenia i Nowym Rokiem. Od tamtego momentu działaliśmy na pełnych obrotach. 

Czym dla Ciebie jest Intel Extreme Masters Katowice?

Krystian Terpiński (ACEGEAR): Myślę, że jak dla każdej osoby pracującej w naszej branży, IEM jest dla mnie wyjątkowym źródłem wspomnień i jednym z czynników, który niezmiennie od dekady napędza miłość do esportu. Oglądałem Polaków wygrywających w Spodku w 2014, siedziałem w smutnym i opustoszałym Spodku w 2020, a teraz będę mieć okazję dzielić pasję do gamingu z ludźmi, z którymi dzielę pasję do esportu. Katowice na każdym etapie życia zostawiały mi coś niezwykłego w sferze wspomnień i wierzę, że tym razem będzie tak samo. 

Jak Twoim zdaniem na przestrzeni kilku ostatnich lat zmienił się polski turniej – Intel Extreme Masters Katowice?

Krystian Terpiński (ACEGEAR): Moim zdaniem IEM Katowice nie jest turniejem, który z roku na rok przechodzi jakieś wielkie zmiany i taki jest też tego wydarzenia urok. Porównując to z tym, co działo się dekadę temu, to oczywiście o wiele bardziej profesjonalnie zorganizowana impreza, ale czynniki, które naprawdę sprawiają, że event ten jest wyjątkowy pozostają niezmienne. W końcu rok w rok w Spodku najlepsi gracze świata grają dla najlepszych kibiców na świecie 😉

ACEGEAR powstał w sierpniu 2023 roku. Minęło pół roku i jesteście na IEM EXPO, czyli jednym z największych targów e-sportowo-gamingowych na świecie. Co to dla Ciebie oznacza?

Krystian Terpiński (ACEGEAR): Prywatnie jest to dla mnie oczywiście duży powód do dumy. Nie byłem w łatwym momencie w życiu w chwili, gdy ruszyliśmy, ale mam wokół siebie fantastycznych ludzi i partnerów, którzy sprawiają, że po pół roku wygląda to dużo lepiej niż zakładaliśmy. Obecność na IEM to wynikowa zaufania, jakim darzą nas firmy, z którymi współpracujemy, ale to zaufanie nie wzięło się znikąd, więc jest to dla mnie świadectwo, że dobrze prowadzimy nasz biznes. W 2024 roku chcemy wyskalować i do końca grudnia osiągnąć pełny zwrot inwestycji. Wierzymy, że rozbudowanie brand awarness na expo będzie ważnym krokiem w tym kierunku. 

Czy kilka lat temu pomyślałbyś, że weźmiesz udział w takim evencie, ale nie jako dziennikarz, a głównie jako współwłaściciel stoiska e-sportowo-gamingowego?

Krystian Terpiński (ACEGEAR): Raczej nie. Miałem marzenia, żeby któregoś roku wrócić do Katowic jako komentator albo człowiek pracujący przy jednym z zespołów, ale jeśli mam być szczery, to rok temu nie pomyślałbym, że mogę się znaleźć na expo w takiej a nie innej roli. 

Wszedłem ostatnio na stronę ACEGEAR i to, co było jeszcze w ubiegłym roku, a co jest teraz, duża zmiana i widać, że się rozwinęliście oraz rozbudowaliście, pod kątem marki oraz PR.

Krystian Terpiński (ACEGEAR): Myślę, że jak na bardzo nieliczny zespół tempo rozwoju jest w odpowiednim punkcie. Codziennie pracujemy nad sprowadzeniem do siebie nowych marek z całego świata, optymalizujemy stronę pod kątem wydajności i widoczności w Google’u, staramy się tworzyć jak najwięcej treści edukacyjnych i doradzać/pomagać ludziom niemalże 24/7. Lubimy budować rzeczy i wszyscy zdajemy sobie sprawę, że choć czasem nie jest łatwo, to pracujemy na coś, co w przyszłości może być naprawdę dużą rzeczą. Teraz najważniejsze są Katowice, ale od razu po powrocie będziemy mieli dla społeczności i klientów kolejne fajne aktywacje i nowości dostępne na stronie. 

Jako ACEGEAR podjęliście współpracę na IEM EXPO. Opowiesz o nich?

Krystian Terpiński (ACEGEAR): Tak jak wspomniałem wcześniej, ESP Tiger, czyli jeden z naszych największych partnerów, to marka, która jest absolutnie najważniejszym elementem całej układanki. To za ich sprawą do projektu dołączyło także Odin Gaming i Lethal Gaming Gear, których produkty będą dostępne na stoisku. 

WARTO PRZECZYTAĆ: Krystian Terpiński – ACERGEAR

Co sądzisz o tym artykule?
+1
0
+1
1
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
Michał Urban
Michał Urban
Dziennikarz esportowy, zajmujący się tematyką Counter-Strike: Global Offensive.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj


Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

Warto przeczytać