Podczas targów Gamescom 2016 firma InnoGames zorganizowała Game Jam. Wzięło w nim udział prawie 200 uczestników, reprezentujących aż 27 różnych krajów. Była to więc, jak dotąd, największa tego typu impreza w historii targów branży gier! Przez 48 godzin trwania IG Jamu twórcy, którzy przybyli ze wszystkich stron świata od Australii po Filipiny i Kenię, mierzyli się z narzuconym przez organizatorów, ściśle tajnym aż do rozpoczęcia jamu tematem.

Game Jam na Gamescom 2016

W tym roku słowem-kluczem mającym były…. „maski”. Do konkursu stanęło ostatecznie 39 ukończonych projektów inspirowanych tym tematem. 15-osobowe jury wyłoniło zwycięzców, którzy zabrali do domu wartościowe nagrody ufundowane przez firmę Intel i zdobyli możliwość zaprezentowania swych dzieł w specjalnej strefie hal targowych Gamescomu. Warto wspomnieć, że nagrodę za najlepszą grę mobilną imprezy otrzymał polski zespół Digital Melody, znany ze światowego hitu – Timberman. Wszystkie zgłoszone do konkursu gry można pobrać ze strony www.igjam.eu!

Organizacja IG Jam wspierana była przez Intel Corporation i BIU.

Oto pełna lista zwycięzców w poszczególnych kategoriach:

Najlepsza gra imprezy

  1. Drużyna “Team Panoptes”, gra: “Panoptes”
  2. Drużyna: “The Bar Dancers”, gra “bar staff Revolution”
  3. Drużyna: “NPSheeps”, gra: “A Wolf in Sheep’s Clothing”
  4. Drużyna: “WoodFæry Interactive”, gra: “Haywire”

Najlepsza gra mobilna

Drużyna: “Digital Melody”, gra: “Masky”

Najlepsza gra VR

Drużyna “Team Panoptes”, gra: “Panoptes”

Najlepsza gra Multiplayer

Drużyna: “NPSheeps”, gra: “A Wolf in Sheep ‘s Clothing”

Najlepsze wrażenia z rozgrywki

Drużyna “Team Panoptes”, gra: “Panoptes”

Najlepsza gra eksperymentalna

Drużyna: “The Bar Dancers”, gra: “Staff Staff Revolution”

Gra z najlepszą grafiką

Drużyna: “Couch Potatoes”, gra: “The Mask of us”

CEO InnoGames, Hendrik Klindworth o IG Jamie:

To inspirujące, obserwować tak wielu entuzjastów z tak różnych środowisk pracujących razem, z pasją i tworzących rzeczy naprawdę nowatorskich I wyjątkowych. Wszystkie drużyny zrobiły naprawdę kawał dobrej roboty jestem pod wielkim wrażeniem jakości gier, które udało im się stworzyć w jedyne 48 godzin. Przy okazji dziękuję serdecznie naszym partnerom, Państwowemu Zrzeszeniu Rozrywki Interaktywnej – BIU – oraz Intelowi, dzięki którym udało nam się przeprowadzić pierwszy game jam na szeroką skalę w historii Gamescomu.

Prezes Państwowego Zrzeszenia Rozrywki Interaktywnej (BIU), dr Maximilian Schenk naświetlił wagę wydarzenia:

Game Jam stał się w tym roku wyjątkowym atutem Gamescomu, po raz pierwszy kierując uwagę na wielkie talenty i zaangażowanie stojące za wielkimi tytułami, które widownia przybyła tu podziwiać. Bardzo się więc cieszę mogąc już teraz uznać IG Jam za nowy stały punk programu kolejnych edycji targów Gamescom.


Poprzedni artykułSK Hynix ujawnia kilka szczegółów odnośnie HBM2 i GDDR6
Następny artykułTP-Link przechodzi zmianę wyglądu i identyfikację marki
Zawodowo zajmuję się pisaniem newsów i artykułów na portalach OSWorld.pl i PCMod.pl. Prócz tego składam i naprawiam komputery dla znajomych oraz klientów. Moja przygoda z komputerami, zaczęła się pod koniec liceum, czyli w roku 2005, kiedy to złożyłem swój pierwszy zestaw. Wciągnęło mnie to na tyle, że do dnia dzisiejszego nie ma dnia, abym nie dowiedział się czegoś nowego ze świata nowoczesnych technologii. Kiedy inni pasjonują się super samochodami, ja potrafię ucieszyć się z dobrze wyglądającego i wydajnego procesora, płyty głównej, karty graficznej, obudowy itp. Od przeszło 7 lat przygotowuję wirtualne konfiguracje i składam komputery. Jest to moja wielka pasja, którą staram się należycie pielęgnować, codziennie ucząc się czegoś nowego i utrwalając obecną wiedzę do perfekcji.
Subscribe
Powiadom o

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments