Godot Engine 3.0 będzie posiadał ogromną ilość zmian i nowości

0

Deweloperzy silnika Godot Engine udostępnili film, w którym wszystkie najważniejsze zmiany, jakie pojawią się w Godot 3.0. Ilość jest naprawdę ogromna i prawdopodobnie będzie to jedna z najważniejszych premier w swoim czasie. Aplikacja pozwala w pełni wizualnie zaprojektować dowolną grę na komputery PC, urządzenia mobilne oraz platformy webowe.

Najważniejsze zmiany:

  • Całkowicie nowy silnik renderowania 3D. Renderowanie będzie oparte na fizyce, realistycznym globalnym oświetleniu oraz udoskonalonych efektach post-processingu
  • Pojawi się wsparcie dla języka C++ (GDNatiuve), C# (Mono) i Visual Scripting
  • Udoskonalone zostanie eksportowanie do HTML5 z użyciem WebAssembly
  • Nowe sieciowe wieloosobowe API
  • Całkowicie nowy silnik dźwięku, wspierający routing oraz realistyczne efekty
  • Lekkie cienie 2D oraz akcelerowane graficznie cząsteczki (2D i 3D)