Deweloperzy silnika Godot Engine udostępnili film, w którym wszystkie najważniejsze zmiany, jakie pojawią się w Godot 3.0. Ilość jest naprawdę ogromna i prawdopodobnie będzie to jedna z najważniejszych premier w swoim czasie. Aplikacja pozwala w pełni wizualnie zaprojektować dowolną grę na komputery PC, urządzenia mobilne oraz platformy webowe.

Najważniejsze zmiany:

  • Całkowicie nowy silnik renderowania 3D. Renderowanie będzie oparte na fizyce, realistycznym globalnym oświetleniu oraz udoskonalonych efektach post-processingu
  • Pojawi się wsparcie dla języka C++ (GDNatiuve), C# (Mono) i Visual Scripting
  • Udoskonalone zostanie eksportowanie do HTML5 z użyciem WebAssembly
  • Nowe sieciowe wieloosobowe API
  • Całkowicie nowy silnik dźwięku, wspierający routing oraz realistyczne efekty
  • Lekkie cienie 2D oraz akcelerowane graficznie cząsteczki (2D i 3D)

Poprzedni artykułIntel potwierdza architekturę procesorów Ice Lake w litografii 10 nm
Następny artykułRazer Atheris – bezprzewodowa mysz z technologią ATF
Zawodowo zajmuję się pisaniem newsów i artykułów na portalach OSWorld.pl i PCMod.pl. Prócz tego składam i naprawiam komputery dla znajomych oraz klientów. Moja przygoda z komputerami, zaczęła się pod koniec liceum, czyli w roku 2005, kiedy to złożyłem swój pierwszy zestaw. Wciągnęło mnie to na tyle, że do dnia dzisiejszego nie ma dnia, abym nie dowiedział się czegoś nowego ze świata nowoczesnych technologii. Kiedy inni pasjonują się super samochodami, ja potrafię ucieszyć się z dobrze wyglądającego i wydajnego procesora, płyty głównej, karty graficznej, obudowy itp. Od przeszło 7 lat przygotowuję wirtualne konfiguracje i składam komputery. Jest to moja wielka pasja, którą staram się należycie pielęgnować, codziennie ucząc się czegoś nowego i utrwalając obecną wiedzę do perfekcji.