AMD Radeon Software Crimson Edition – podsumowanie po 5 miesiącach

0

Pięć miesięcy temu firma AMD zaprezentowała zupełnie nowy pakiet sterownika – Radeon Software Crimson Edition. Najbardziej widoczną zmianą był nowy, intuicyjny i szybki panel sterowania, który w porównaniu do poprzedniej wersji był rewolucją. Dodatkowo zmieniono politykę aktualizacji, w ramach której użytkownik nie jest zmuszany instalowania coraz to nowych wersji sterowników chcąc pograć w nowe gry. Użytkownicy większości kart graficznych Radeon mogą liczyć na optymalną wydajność w nowych grach nawet wówczas, gdy aktualizowali swoje sterowniki np. 2-3 miesiące temu.

W ciągu 5 miesięcy od wydania pierwszej wersji Radeon Software Crimson Edition przygotowano 3 edycje sterowników z certyfikatem WHQL, w których poprawiono szereg problemów zgłaszanych bezpośrednio przez użytkowników. Od tego czasu udoskonalono i zoptymalizowano sterowniki pod takie tytuły, jak:

  • Ashes of the Singularity,
  • Rise of the Tomb Raider,
  • The Division,
  • XCOM 2,
  • Gears of War Ultimate Edition,
  • Fallout 4,
  • Far Cry Primal,
  • Hitman,
  • Need for Speed,
  • i wielu innych obecnych na rynku tytułów

Prócz tego użytkownicy otrzymali:

  • Obsługę nowych API i SDK, w tym: Vulkan API, DirectX 12 Quick Response Queue, AMD LiquidVR SDK
  • Obsługę systemów wirtualnej rzeczywistości Oculus Rift i HTC Vive
  • Obsługę zewnętrznych kart graficznych poprzez technologię AMD XConnect