Unreal Engine 4.11 z wieloma nowościami w silniku

0

Epic Games ogłosiło wydanie swojego flagowego silnika gier – Unreal Engine 4.11. 92 udoskonalenia zostały włączone wprost od społeczności z GitHubu, za co deweloperzy serdecznie dziękują. Sporo pracy włożono w optymalizacje wydajności, szczególnie nadchodzącej gry Paragon. Dodano kilka nowych funkcji, związanych z renderingiem i animacją, ze szczególnym naciskiem na realistyczne postacie.

Prócz tego pojawiło się kilka nowych funkcji dźwiękowych, a także udoskonalono narzędzia. Unreal Engine 4.11 to także kolejne ulepszenia w obsłudze wirtualnej rzeczywistości, w tym renderingu oraz wsparcia najnowszych SKD. Dzięki temu deweloperzy będą mogli dostarczać gry na sprzęt VR dla konsumentów.


Please Login to comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

  Subscribe  
Powiadom o