Pojawiła się otwarta implementacja silnika gry Grand Theft Auto III pod nazwą OpenRW. Projekt jest w bardzo wczesnej fazie rozwojowej, jednakże posiada bardzo dobrą dokumentację oraz spore grono deweloperów. Na GitHubie znajdują się źródła aplikacji, które należy samodzielnie skompilować i uruchomić. Oczywiście autorzy zaznaczają, że potrzebna jest oryginalna kopia gry GTA III i większość danych.

Silnik OpenRW został napisany w języku C++ i korzysta z następujących projektów: Bullet, GLM (0.9.5+), SFML (2.0+), libmad, Boost Test. Autorem jest Daniel Evans, który zaczął wszystko w 2013 roku.


Poprzedni artykułG.SKILL wprowadzi moduły Trident Z DDR4 3200MHz, 3466MHz i 4266MHz
Następny artykułWiedźmin 3: Krew i Wino – drugi zwiastun do gry
Zawodowo zajmuję się pisaniem newsów i artykułów na portalach OSWorld.pl i PCMod.pl. Prócz tego składam i naprawiam komputery dla znajomych oraz klientów. Moja przygoda z komputerami, zaczęła się pod koniec liceum, czyli w roku 2005, kiedy to złożyłem swój pierwszy zestaw. Wciągnęło mnie to na tyle, że do dnia dzisiejszego nie ma dnia, abym nie dowiedział się czegoś nowego ze świata nowoczesnych technologii. Kiedy inni pasjonują się super samochodami, ja potrafię ucieszyć się z dobrze wyglądającego i wydajnego procesora, płyty głównej, karty graficznej, obudowy itp. Od przeszło 7 lat przygotowuję wirtualne konfiguracje i składam komputery. Jest to moja wielka pasja, którą staram się należycie pielęgnować, codziennie ucząc się czegoś nowego i utrwalając obecną wiedzę do perfekcji.