NVIDIA poinformowała, że obsługa technologii ray-tracing pojawi się w komercyjnych silnikach gier. Mowa tutaj o takich produktach, jak Unreal Engine, Unity, Frostbite Engine od DICE/EA, Northlight Engine od Remedy Entertainment. Prócz tego silniki firm Crystal Dynamics, Kingsoft czy Netease również zostaną w nową funkcję niedługo wyposażone. Jest to całkiem pokaźna liczba i zapewne niedługo zobaczymy więcej gier z obsługą śledzenia promieni.

Unreal Engine 4.22 jest już dostępny w wersji preview. Od 4 kwietnia Unity będzie oferować zoptymalizowaną wersję swojego silnika z obsługą technologii ray-tracing w czasie rzeczywistym, w postaci eksperymentalnej edycji dostępnej na GitHub dla wszystkich użytkowników mających pełny dostęp do wersji 2019.03.


Poprzedni artykułDwa sezony ESL Mistrzostw Polski w 2019 roku!
Następny artykułHP 27f4K oraz HP 34f – dwa monitory niedługo trafią do sprzedaży
Zawodowo zajmuję się pisaniem newsów i artykułów na portalach OSWorld.pl i PCMod.pl. Prócz tego składam i naprawiam komputery dla znajomych oraz klientów. Moja przygoda z komputerami, zaczęła się pod koniec liceum, czyli w roku 2005, kiedy to złożyłem swój pierwszy zestaw. Wciągnęło mnie to na tyle, że do dnia dzisiejszego nie ma dnia, abym nie dowiedział się czegoś nowego ze świata nowoczesnych technologii. Kiedy inni pasjonują się super samochodami, ja potrafię ucieszyć się z dobrze wyglądającego i wydajnego procesora, płyty głównej, karty graficznej, obudowy itp. Od przeszło 7 lat przygotowuję wirtualne konfiguracje i składam komputery. Jest to moja wielka pasja, którą staram się należycie pielęgnować, codziennie ucząc się czegoś nowego i utrwalając obecną wiedzę do perfekcji.
Subscribe
Powiadom o

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments