Epic Games wspólnie z firmą nVidia przedstawiło demo technologiczne Unreal Engine 4 – Infiltrator. Całość została pokazana na pojedynczej karcie graficznej GeForce GTX 680 w rozdzielczości 1920 x 1080. Przypomnijmy, że do tej pory mieliśmy okazję zobaczyć demo technologiczne Unreal Engine 4 – Elemental oraz Unreal Engine 3 – Samaritan.

Z nowości pojawiło się:

  • Nowy system materiałów warstwy, który oddaje bardzo szczegółowo detale postaci i obiektów
  • Dynamicznie świecące cząsteczki, które mogą emitować i odbierać światło
  • Wysokiej jakości anty-aliasing czasowy, eliminujący postrzępione krawędzie i czasowy aliasing
  • Tysiące dynamicznych świateł
  • Poziomy z dostosowującymi się szczegółami, które można programować z użyciem teselacji
  • Miliony cząsteczek kolidujących ze środowiskiem, przy użyciu symulacji GPU
  • Realistyczne zniszczenia, jak ściany czy podłogi
  • Oparte o fizykę materiały, światło i cienie
  • Odbicia HDR na całej scenie ze wsparciem dla różnych połysków
  • Profile Illuminating Engineering Society (IES) dla realistycznych źródeł światła

Poprzedni artykułThermaltake Urban S41
Następny artykułnVidia GeForce GTX 650 Ti Boost
Zawodowo zajmuję się pisaniem newsów i artykułów na portalach OSWorld.pl i PCMod.pl. Prócz tego składam i naprawiam komputery dla znajomych oraz klientów. Moja przygoda z komputerami, zaczęła się pod koniec liceum, czyli w roku 2005, kiedy to złożyłem swój pierwszy zestaw. Wciągnęło mnie to na tyle, że do dnia dzisiejszego nie ma dnia, abym nie dowiedział się czegoś nowego ze świata nowoczesnych technologii. Kiedy inni pasjonują się super samochodami, ja potrafię ucieszyć się z dobrze wyglądającego i wydajnego procesora, płyty głównej, karty graficznej, obudowy itp. Od przeszło 7 lat przygotowuję wirtualne konfiguracje i składam komputery. Jest to moja wielka pasja, którą staram się należycie pielęgnować, codziennie ucząc się czegoś nowego i utrwalając obecną wiedzę do perfekcji.