Unreal Engine 4 – demo technologiczne Infiltrator

0

Epic Games wspólnie z firmą nVidia przedstawiło demo technologiczne Unreal Engine 4 – Infiltrator. Całość została pokazana na pojedynczej karcie graficznej GeForce GTX 680 w rozdzielczości 1920 x 1080. Przypomnijmy, że do tej pory mieliśmy okazję zobaczyć demo technologiczne Unreal Engine 4 – Elemental oraz Unreal Engine 3 – Samaritan.

Z nowości pojawiło się:

  • Nowy system materiałów warstwy, który oddaje bardzo szczegółowo detale postaci i obiektów
  • Dynamicznie świecące cząsteczki, które mogą emitować i odbierać światło
  • Wysokiej jakości anty-aliasing czasowy, eliminujący postrzępione krawędzie i czasowy aliasing
  • Tysiące dynamicznych świateł
  • Poziomy z dostosowującymi się szczegółami, które można programować z użyciem teselacji
  • Miliony cząsteczek kolidujących ze środowiskiem, przy użyciu symulacji GPU
  • Realistyczne zniszczenia, jak ściany czy podłogi
  • Oparte o fizykę materiały, światło i cienie
  • Odbicia HDR na całej scenie ze wsparciem dla różnych połysków
  • Profile Illuminating Engineering Society (IES) dla realistycznych źródeł światła