Skywind – postęp w pracach na październik 2016 roku

0

Deweloperzy Skywind udostępnili kolejny pokazowy film, przedstawiający postęp prac nad modyfikacją gry Morrowind na silniku Skyrim. Pojawiło się kilka nowych pancerzy oraz poprawiono obecne. Udoskonalono obecne modele 3D. Dodano nowe potwory oraz zachowania dla nich. Sporo pracy wkładane jest w tworzenie terenu, który coraz to bardziej się rozrasta. Flora i fauna zachwyca wręcz szczegółami.

Pod koniec września wspominaliśmy o Skywind Cavemen, czyli jak się robi jaskinie w Skywind. Jak wiemy, deweloperzy muszą tworzyć wszystko praktycznie od zera, ale pewne elementy są wspólne.

Nadal nie wiadomo, kiedy ukaże się wersja stabilna. Aczkolwiek duże nadzieje rokuje projekt OpenMW.org, który de facto został już praktycznie ukończony. Tym samym cały silnik Morrowinda został napisany od zera i jest w pełni wolnym oprogramowaniem.


Please Login to comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

  Subscribe  
Powiadom o