Deweloperzy Skywind udostępnili kolejny pokazowy film, przedstawiający postęp prac nad modyfikacją gry Morrowind na silniku Skyrim. Pojawiło się kilka nowych pancerzy oraz poprawiono obecne. Udoskonalono obecne modele 3D. Dodano nowe potwory oraz zachowania dla nich. Sporo pracy wkładane jest w tworzenie terenu, który coraz to bardziej się rozrasta. Flora i fauna zachwyca wręcz szczegółami.

Pod koniec września wspominaliśmy o Skywind Cavemen, czyli jak się robi jaskinie w Skywind. Jak wiemy, deweloperzy muszą tworzyć wszystko praktycznie od zera, ale pewne elementy są wspólne.

Nadal nie wiadomo, kiedy ukaże się wersja stabilna. Aczkolwiek duże nadzieje rokuje projekt OpenMW.org, który de facto został już praktycznie ukończony. Tym samym cały silnik Morrowinda został napisany od zera i jest w pełni wolnym oprogramowaniem.


Poprzedni artykułPremiera symulatora Transport Fever już 8 listopada
Następny artykułNVIDIA GeForce GTX 1050 – architektura Pascal w budżetowej karcie
Zawodowo zajmuję się pisaniem newsów i artykułów na portalach OSWorld.pl i PCMod.pl. Prócz tego składam i naprawiam komputery dla znajomych oraz klientów. Moja przygoda z komputerami, zaczęła się pod koniec liceum, czyli w roku 2005, kiedy to złożyłem swój pierwszy zestaw. Wciągnęło mnie to na tyle, że do dnia dzisiejszego nie ma dnia, abym nie dowiedział się czegoś nowego ze świata nowoczesnych technologii. Kiedy inni pasjonują się super samochodami, ja potrafię ucieszyć się z dobrze wyglądającego i wydajnego procesora, płyty głównej, karty graficznej, obudowy itp. Od przeszło 7 lat przygotowuję wirtualne konfiguracje i składam komputery. Jest to moja wielka pasja, którą staram się należycie pielęgnować, codziennie ucząc się czegoś nowego i utrwalając obecną wiedzę do perfekcji.