Skywind Cavemen, czyli jak się robi jaskinie w Skywind

0

Deweloperzy Skywind udostępnili wpis obrazujący prace nad systemem jaskiń – Skywind Cavemen. W oryginalnym Morrowind, jaskinie stanowiły bardzo dużą część gry i wiele z nich było bardzo unikalnych. W remasterze twórcy starają się, jak najdokładniej oddać ten jakże ważny element. Jednakże wszystko trzeba robić od zera, a i rąk do pracy nie jest wiele.

Dlatego postanowiono skupić się na 4 typach: Bagniste (Mold) dla zachodnich wybrzeży, Wulkaniczne (Volcanic) dla Molag Amur i Ashlands, Łupek ilasty (Shale) dla regionu Sheogorad oraz Bazalt (Basalt) dla zachodnich wybrzeży. Aby uprościć proces odtwarzania, stworzony silnik TwentyEngineRunner. Pomaga on odtwarzać wiele szczegółów i tworzy ewentualne unikatowe elementy. Reszta pracy wykonywana jest przez artystę, który dopieszcza całość.