Deweloperzy Skywind udostępnili wpis obrazujący prace nad systemem jaskiń – Skywind Cavemen. W oryginalnym Morrowind, jaskinie stanowiły bardzo dużą część gry i wiele z nich było bardzo unikalnych. W remasterze twórcy starają się, jak najdokładniej oddać ten jakże ważny element. Jednakże wszystko trzeba robić od zera, a i rąk do pracy nie jest wiele.

Dlatego postanowiono skupić się na 4 typach: Bagniste (Mold) dla zachodnich wybrzeży, Wulkaniczne (Volcanic) dla Molag Amur i Ashlands, Łupek ilasty (Shale) dla regionu Sheogorad oraz Bazalt (Basalt) dla zachodnich wybrzeży. Aby uprościć proces odtwarzania, stworzony silnik TwentyEngineRunner. Pomaga on odtwarzać wiele szczegółów i tworzy ewentualne unikatowe elementy. Reszta pracy wykonywana jest przez artystę, który dopieszcza całość.


Poprzedni artykułValve świętuje 20 lat istnienia na rynku gier i wkracza w erę VR
Następny artykułADATA zapowiada wprowadzenie dysków Ultimate SU800
Zawodowo zajmuję się pisaniem newsów i artykułów na portalach OSWorld.pl i PCMod.pl. Prócz tego składam i naprawiam komputery dla znajomych oraz klientów. Moja przygoda z komputerami, zaczęła się pod koniec liceum, czyli w roku 2005, kiedy to złożyłem swój pierwszy zestaw. Wciągnęło mnie to na tyle, że do dnia dzisiejszego nie ma dnia, abym nie dowiedział się czegoś nowego ze świata nowoczesnych technologii. Kiedy inni pasjonują się super samochodami, ja potrafię ucieszyć się z dobrze wyglądającego i wydajnego procesora, płyty głównej, karty graficznej, obudowy itp. Od przeszło 7 lat przygotowuję wirtualne konfiguracje i składam komputery. Jest to moja wielka pasja, którą staram się należycie pielęgnować, codziennie ucząc się czegoś nowego i utrwalając obecną wiedzę do perfekcji.
Subscribe
Powiadom o

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments