CryEngine 5.6 z wieloma nowościami w oprawie graficznej i fizyce

0

Crytek zaprezentował silnik CryEngine 5.6. Nowa wersja ukazuje ogromne możliwości, drzemiące w tym narzędziu. Jeżeli chodzi o oprawę graficzną, to możemy wymienić mgłę, cieniowanie, rozmycie ruchu, czy różnego rodzaju oświetlenie scen. W przypadku fizyki mowa jest o interakcji z roślinnością, fizyce lin, czy nawet poprawnym odwzorowaniu zachowania ciała ludzkiego. Deweloperzy udoskonalili również edytor kodu i zarządzanie projektami.

Twórcy planują już kolejne nowości, m.in. obsługę C++17, wsparcie dla systemu Android, obsługę DirectX 12 i Vulkan, czy nawet multi-GPU w DX 12. Warto zapoznać się z pełną mapą pomysłów.

Warto także przypomnieć, że jakiś czas temu Crytek udostępnił kod źródłowy do wglądu dla wszystkich. Nie jest to jednak wolna licencja.


Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.