CryEngine 5.6 z wieloma nowościami w oprawie graficznej i fizyce

0

Crytek zaprezentował silnik CryEngine 5.6. Nowa wersja ukazuje ogromne możliwości, drzemiące w tym narzędziu. Jeżeli chodzi o oprawę graficzną, to możemy wymienić mgłę, cieniowanie, rozmycie ruchu, czy różnego rodzaju oświetlenie scen. W przypadku fizyki mowa jest o interakcji z roślinnością, fizyce lin, czy nawet poprawnym odwzorowaniu zachowania ciała ludzkiego. Deweloperzy udoskonalili również edytor kodu i zarządzanie projektami.

Twórcy planują już kolejne nowości, m.in. obsługę C++17, wsparcie dla systemu Android, obsługę DirectX 12 i Vulkan, czy nawet multi-GPU w DX 12. Warto zapoznać się z pełną mapą pomysłów.

Warto także przypomnieć, że jakiś czas temu Crytek udostępnił kod źródłowy do wglądu dla wszystkich. Nie jest to jednak wolna licencja.


Subscribe
Powiadom o

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments