Rising World – Changelog 2016-11-02 i materiały wybuchowe

0

Niemieckie studio JIW-Games wydało Changelog 2016-11-02 do gry Rising World. Jest ona typowym przedstawicielem gatunku sandboxów. Tytuł posiada otwarty świat i losowo generowane otoczenie. Dla graczy dostępne dwa tryby: jednoosobowy i wieloosobowy. Dostępną jest dość ciekawa fizyka obiektów, czyli np. ścięte drzewo opada, a także cykl dnia i nocy.

Zmiany, jakie zaszły:

  • Dodano nowe przedmioty: dynamit i flara
  • Dodano nowy minerał: rudę siarki (można ją przerobić na siarkę)
  • Dodano nową muzykę w jaskiniach
  • Dodano odbicia dźwięku w jaskiniach
  • Dodano nowe efekty dźwiękowe
  • Dodano komendy unban i deleteplayer w trybie wieloosobowym
  • Dodano komendę resetphysics, jako tymczasowe rozwiązanie w przypadku, kiedy postać się zaklinuje w jakimś miejscu
  • Zwiększono szybkość aktualizacji elementów w przypadku ich dużej ilości w danej konstrukcji
  • Zwiększono szybkość układania tzw. blueprintów
  • Jeżeli wystąpi nieoczekiwany błąd we wtyczce, pojawi się odpowiedni wyjątek dla niej na ekranie
  • Błędy powodowane przez wtyczki, będą wypisywane na czacie
  • Usunięto kobal, zarówno rudę, jak i sztabkę odlewniczą
  • Zmieniono niektóre efekty dźwiękowe
  • Zwiększono maksymalną wielkość okien
  • KeyInputEvents nie będzie już aktywny, jeżeli mamy włączone pole tekstowe lub jest pauza w grze