Quixel zaprezentowało demo technologiczne o nazwie Rebirth. Film stworzono z wykorzystaniem fotorealistycznych funkcji w Unreal Engine 4.21. Jego autorami są trzej artyści z firmy specjalizującej się w dziedzinie fotogrametrii. Aby przygotować się do projektu, ekipa Quixel spędziła ponad miesiąc barwne lokalizacje na Islandii. Łącznie wykonano ponad 1000 skanów wielu regionów i środowisk naturalnych.
Film Rebirth przedstawia obcy krajobraz w skali 1:45 w czasie rzeczywistym. Dzięki wykorzystaniu Megaskanów 2D i 3D zaoszczędzono sporo czasu przy produkcji. Nie trzeba było od nowa budować wielu modeli. Do tego skany odzwierciedlają naturalne środowisko Islandii, co nadaje fotorealistycznego wyglądu filmowi.
Do współpracy przy filmie zaproszono artystów z innych gier, sceny VFX czy wizualizacji architektonicznej. Chciano tym samym zaprezentować maksymalne możliwości silnika Unreal Engine. Tymi partnerami byli m.in. Beauty & the Bit, SideFX and Ember Lab.