fbpx
Strona głównaGamingGryChaos, czyli technologia fizyki obiektów w silniku Unreal Engine 4.23

Chaos, czyli technologia fizyki obiektów w silniku Unreal Engine 4.23

Epic Games zaprezentowało nową wersję silnika – Unreal Engine 4.23. Jej najważniejszą nowością ma być zaawansowana technologia o nazwie Chaos. Jest to nic innego, jak wbudowany silnik zniszczeń oraz fizyki obiektów. Na rynku są obecnie dostępne następujące rozwiązania: Bullet, Havok, Open Dynamics Engine, Newton Game Dynamics, Vortex. Kolejna technologia to być może duże ułatwienie dla deweloperów.

W filmie pokazowym wykorzystano strzelankę Robo Recall, a całość renderowana była na żywo. Zniszczenia obiektów zrobiły na nas ogromne wrażenie. Chcielibyśmy to widzieć w wielu nowoczesnych grach.

Co sądzisz o tym artykule?
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
Michał Olber
Michał Olberhttp://olber.pl/
Zawodowo zajmuję się pisaniem newsów i artykułów na portalu PCMod.pl. Prócz tego składam i naprawiam komputery dla znajomych oraz klientów. Moja przygoda z komputerami, zaczęła się pod koniec liceum, czyli w roku 2005, kiedy to złożyłem swój pierwszy zestaw. Wciągnęło mnie to na tyle, że do dnia dzisiejszego nie ma dnia, abym nie dowiedział się czegoś nowego ze świata nowoczesnych technologii. Kiedy inni pasjonują się super samochodami, ja potrafię ucieszyć się z dobrze wyglądającego i wydajnego procesora, płyty głównej, karty graficznej, obudowy itp. Od przeszło 10 lat przygotowuję wirtualne konfiguracje i składam komputery. Jest to moja wielka pasja, którą staram się należycie pielęgnować, codziennie ucząc się czegoś nowego i utrwalając obecną wiedzę do perfekcji.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj


Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

Warto przeczytać