Organizatorzy Poznań Game Arena 2019 ogłosili, że sponsorem głównym tegorocznych targów została firma Tymbark. Jest to jeden z liderów na rynku soków, nektarów i napojów w Polsce. Podczas targów marka przygotuje strefę pełną licznych atrakcji dla fanów gamingu. Na powierzchni 200 m2 nie zabraknie licznych atrakcji, przygotowanych specjalnie dla fanów gier i wirtualnej rozrywki.
Jesteśmy szczęśliwi, że możemy współpracować z tak znaną i rozpoznawalną marką. Nie mamy wątpliwości, że strefa Tymbarku dostarczy uczestnikom PGA wielu niezapomnianych wrażeń. Będzie to bez wątpienia świetne urozmaicenie tego trzydniowego wydarzenia
– mówi Łukasz Wołonkiewicz, dyrektor Poznań Game Arena.
Jako regularny partner i sponsor różnego rodzaju wydarzeń cieszymy się, że mamy okazję pojawić się na kolejnej tak dużej imprezie. Targi Poznań Game Arena to dla nas doskonała okazja do wzmocnienia relacji z odbiorcami. Zrobimy wszystko, aby nasza obecność dostarczyła fanom gier wielu pozytywnych emocji.
– mówi Anna Barabasz, Dyrektor Marketingu Beverages Grupy Maspex, do której należy marka Tymbark.