Niemieckie studio JIW-Games wydało Changelog 2016-10-17 to gry Rising World. Jest ona typowym przedstawicielem gatunku sandboxów. Tytuł posiada otwarty świat i losowo generowane otoczenie. Dla graczy dostępne dwa tryby: jednoosobowy i wieloosobowy. Dostępną jest dość ciekawa fizyka obiektów, czyli np. ścięte drzewo opada, a także cykl dnia i nocy.
Zmiany, jakie zaszły:
- Dodano całkowicie nowe Plugin API. Ma ono zastąpić dotychczasowe Lua API i w ciągu 6 – 8 stać się domyślnym w całej grze
- Pliki źródłowe wtyczki mogą być kompilowano w locie i ładowane bezpośrednio z katalogu projektu
- Dodano komendę
reloadplugins
, która pozwala przeładować wtyczki podczas działania gry (dodano również uprawnienia) - Podczas wciśnięcia przycisku Esc nastąpi zatrzymanie gry (tylko w trybie singleplayer). Można to wyłączyć w opcjach
- Dodano element narożny balustradę
- Dodano minipig, czyli małą świnkę
- Przyspieszono powrót do menu głównego
- Przyspieszono start całej gry
- Udoskonalono kolizję obiektów
- Poprawiono udźwiękowienie
- Obiekty, które są w połowie zatopione w gruncie, będą się pojawiały nad ziemią, jeżeli zostaną usunięte przy pomocy młota kowalskiego
- Dodano podgląd, podczas dodawania kamienia, żwiru itp. Można to wyłączyć w konfiguracji (
game_show_terrainfillselector
) - Kije i drewno można od teraz tworzyć w pilarce (sawbench)
- Zwiększono maksymalne i minimalne rozmiary szklanych paneli
Co sądzisz o tym artykule?
+1
+1
+1
+1
+1
+1
+1