Niemieckie studio JIW-Games wydało Changelog 2016-11-02 do gry Rising World. Jest ona typowym przedstawicielem gatunku sandboxów. Tytuł posiada otwarty świat i losowo generowane otoczenie. Dla graczy dostępne dwa tryby: jednoosobowy i wieloosobowy. Dostępną jest dość ciekawa fizyka obiektów, czyli np. ścięte drzewo opada, a także cykl dnia i nocy.
Zmiany, jakie zaszły:
- Dodano nowe przedmioty: dynamit i flara
- Dodano nowy minerał: rudę siarki (można ją przerobić na siarkę)
- Dodano nową muzykę w jaskiniach
- Dodano odbicia dźwięku w jaskiniach
- Dodano nowe efekty dźwiękowe
- Dodano komendy
unban
ideleteplayer
w trybie wieloosobowym - Dodano komendę
resetphysics
, jako tymczasowe rozwiązanie w przypadku, kiedy postać się zaklinuje w jakimś miejscu - Zwiększono szybkość aktualizacji elementów w przypadku ich dużej ilości w danej konstrukcji
- Zwiększono szybkość układania tzw. blueprintów
- Jeżeli wystąpi nieoczekiwany błąd we wtyczce, pojawi się odpowiedni wyjątek dla niej na ekranie
- Błędy powodowane przez wtyczki, będą wypisywane na czacie
- Usunięto kobal, zarówno rudę, jak i sztabkę odlewniczą
- Zmieniono niektóre efekty dźwiękowe
- Zwiększono maksymalną wielkość okien
- KeyInputEvents nie będzie już aktywny, jeżeli mamy włączone pole tekstowe lub jest pauza w grze