Studio CCP opublikowało w tym tygodniu aktualizację do gry EVE: Valkyrie, wprowadzającą do ustawień tryb Ultra. Udało się tego dokonać, dzięki wsparciu technik NVIDIA VRWorks oraz NVIDIA GameWorks. Gra stosuje technikę NVIDIA Lens Matched Shading, optymalizującą wydajność i jakość obrazu. Model oświetlenia opracowany przez firmę NVIDIA, wykorzystuje wysokiej jakości fizyczne efekty świetlne NVIDIA Volumetric Lighting.
Symulują one promienie jasnego światła (God rays) urealniając wygląd poszczególnych scen i poziomów. EVE: Valkyrie zawiera również nową technikę opracowaną przez firmę NVIDIA, o nazwie Multi-Sample G-Buffer Anti-Aliasing. Potrafi ona wygładzać geometryczne krawędzie, oferując graczom lepsze wrażenia wizualne.
Tryb Ultra:
- zwiększa oświetlenie kokpitu
- poprawia wierność błyszczących spektralnych powierzchni
- ulepsza jakość oświetlenia i cieniowania w każdym obszarze i poziomie
- usprawnia wierność odbić i cieniowania
- dodaje dynamiczne światła do pocisków
EVE: Valkyrie jest wieloosobową kosmiczną strzelaniną osadzoną w uniwersum gry EVE Online i wykorzystującą okulary wirtualnej rzeczywistości.
Minimalne wymagania sprzętowe dla trybu Ultra:
- Karta graficzna NVIDIA GeForce GTX 1070
- Procesor Intel Core i5-4590
- 8GB pamięci operacyjnej
[…] gry LawBreakers, która wspiera funkcję NVIDIA ShadowPlay Highlights. Prócz tego uaktualniono tryb ultra grafiki w grze EVE: Valkyrie, o którym pisaliśmy kilka dni […]