Ta strona korzysta z plików cookie, abyśmy mogli zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o plikach cookie są przechowywane w Twojej przeglądarce i wykonują takie funkcje, jak rozpoznawanie Cię po powrocie do naszej witryny i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.
Zapraszamy do zapoznania się z naszą polityką prywatnosci i daj nam znać, że je rozumiesz i akceptujesz w całości. Nie dotyczy ona logotypów i zastrzeżonych znaków handlowych oraz polityki firm z których korzysta woordpress i pluginów .
Zdjęcia, filmy i innne materiały zostały zamieszczone tylko w celach informacyjnych (niekomercyjnych) i stanowi utwór chroniony prawem . Należą do autora / firmy zgodnie z jego / jej polityką prywatności.
W związku z wejściem w życie 25 maja 2018 roku nowego Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych zmienił się Regulamin usługi i politykę prywatności.
Ciasteczka to niewielkie pliki danych, które są przechowywane w Twojej przeglądarce. Wykorzystujemy je wraz z innymi technologiami aby zapewnić prawidłowe działanie strony, spersonalizować Twój pobyt na stronie, analizować w jaki sposób ją przeglądasz oraz udostępniać Ci dopasowane treści marketingowe. Z powyższych powodów możemy udostępniać Twoje dane przeglądania strony usługom zewnętrznym.
Możesz dowiedzieć się więcej o tym, z jakich plików cookie korzystamy lub je wyłączyć korzystając z poniższych opcji.
* RODO: Ogólne rozporządzenie o ochronie danych (Unia Europejska)
* PIPEDA: Ustawa o ochronie danych osobowych i dokumentach elektronicznych (Kanada)
* CCPA: kalifornijska ustawa o ochronie prywatności konsumentów (Kalifornia, Stany Zjednoczone)
* AAP: Zasady prywatności w Australii (Australia)
* LGPD: Ogólne brazylijskie prawo o ochronie danych (Brazylia)
* DSGVO, CNIL, PECR, DPA i inne przepisy dotyczące plików cookie, przepisy dotyczące danych i prywatności
Trudno uwierzyć, że tak niewielki developer jakim jest CIG tworzy coś tak rozbudowanego jak Sniper Ghost Warrior 3. Ostatnio jak dorzucili informację o Open Beta, to zainteresowanie wzrosło. To olbrzymia inwestycja i podejrzewam, że ładują w to każdy grosz. Nie sądzę zatem, aby czekało SGW3 co innego niż sukces, bo dla firmy to takie być albo nie być. I bardzo dobrze, że na profesjonalnym rynku zaistnieje ktoś nowy, bo starzy wyjadacze kontynuują bez sensu kiedyś dobre serie niszcząc ich historię na zawsze.
Jak dla mnie to te 35 godzin grania w FPS’a i nazwijmy to kampanię nie jest złym wynikiem. Grało się w dużo krótsze gry bo producent postawił wszystko na multiplayer’a. Tutaj ma być inaczej aczkolwiek multi podobno ma być. Wielkość mapy też niczego sobie 🙂
Nom, 35 godzin grania to sporo czasu. Pamiętajmy, że ciężko jest obecnie znaleźć FPSa z tak dużym czasem rozgrywki.
czas to wprawdzie pieniadz, ale mnie bardziej interesuje całkiem nieźle zapowiadająca się fabuła, a nie licznik czasu.
Licznik czasu po części determinuje, ile pracy twórcy włożyli w fabułę. Oczywiście nie oznacza, to że musi być super. Aczkolwiek daje to już jakieś pojęcie 🙂
Zgoda co do oceny ilości włożonej pracy, ale niestety niekoniecznie przekłada się to na jakość. gdyby to było tak z automatu, to świat byłby zbyt piękny, by mógł być prawdziwy:)) Póki co, póki kometa Halleya tor lotu nie skoryguje – jest jak jest:)
Tak jak pisałem wcześniej, długość singla to ważna sprawa bo płacić za grę 160zł żeby pograć 8 godzin to wiadomo że czekam na promocję. Ważniejsza jest fabuła bo to ona przyciąga gracza, a nie czas rozgrywki. Do premiery zostało ok 3 miesięcy więc czekam na ten dzień i na więcej informacji.
160 złociaków? To już wiadomo, ze taka cena bedzie? Nigdzie nie widziałem ceny podawanej od źródła. I czemu 8 godzin a nie 35? A co do fabuły – nie polemizuję, bo widze, ze się całkowicie zgadzamy. Oby twórcy gry stali na identycznym stanowisko, to będzie ok.
hm… jeśli 160 złoty, za otwarty świat, dobrą grafę, i wiele wiele innych, to mało. Nie jedna gra kosztuję więcej. Wydaje mi się, że CiG nie przesadza. Prawda jest taka, że gry, które nie dają nic od siebie, kosztują wiecej. Co do fabuły, to na pewno nie 8 godzin, bo to by się mijało z celem, jak sądzę.
“Co do fabuły, to na pewno nie 8 godzin, bo to by się mijało z celem, jak sądzę.” – jak rozumiem – osiem to za mało tak?:) no bo przeciez nie za wiele, tak ja uważam przynajmniej.
No tak, tak 🙂 W końcu ma być 35 godzin, a 35 godzin to już jest dosyć pokaźna ilość czasu 🙂 po za tym dojdzie do tego eksploracja i jakieś zadania poboczne, więc rozgrywki może się zrobić dużo więcej godzin. W końcu SGW3 będzie miało otwarty świat, z dosyć dużą mapą. Zobaczymy. Ja tam dalej uważam, że tytuł będzie mega mocny, bo po za singlem będzie oferował jeszcze Multi, a to już są niezliczone ilości godzin gry 🙂
Fabuła zapowiada się naprawdę dobrze, sam to przyznałeś, więc zgodzę się z Ollbi, że ten czas też jest ważny. Kurcze, nie po to zaczyna się grę, żeby od razu kończyć.
Wiadomo że fajnie będzie pograć 35godzin w singa ale mam nadzieję że fabuła będzie na tyle ciekawa żeby mnie wciągnąć na taki czas w rozgrywkę. Oczywiście zobaczymy ile tak na prawdę Nam to czasu zajmie bo 35h to tylko przewidywany czas, gracze zweryfikują 🙂
15 godzin singla bardzo mnie cieszy. Cała gra ma bazować na kampanii, a multi ma być zaledwie dodatkiem do gry. 27 km^2 to duży teren, mam tylko nadzieję, że deweloperzy dobrze go zagospodarują. Można zrobić wielką mapę, ale to jeszcze nic nie znaczy. Mam nadzieję, że wszystkie lokacje będą się między sobą różniły i będą na swój sposób niepowtarzalne. Najbardziej mnie wkurza takie kopiuj wklej na mapie, ale jestem raczej pewien, że CI Games nie zniży się do takiego poziomu
No dobra, nie ma sprawy, ale niech mi który powie – niezorientowany jestem – czy te 27 km kwad to dużo, mało czy w sam raz. jak to wygląda np, w przypadku se4? cvzy jakiejś innej gry tego typu, tak zeby miec porównanie
Generalnie to jest dość duży teren do zwiedzania. Jak grałeś w WoW to można by to liczyć, jako kilka regionów 🙂
W poprzednim zyciu grałem, dość duzo nawet. No to daje mi to jako takie pojecie, dzięki. Szału jakiegos przeogromnego nie ma, ale tez narzekac raczej w tej kwestii nie bedzie na co. Wszystko tu juz zależec bedzie od rozgrywki.