fbpx
Strona głównaGamingGrySniper: Ghost Warrior 3 - znamy wymagania sprzętowe gry

Sniper: Ghost Warrior 3 – znamy wymagania sprzętowe gry

CI Games udostępniło wymagania sprzętowe dla gry Sniper: Ghost Warrior 3. Gra ma się ukazać w kwietniu 2017 i będzie zbudowana na zmodyfikowanym silniku CryEngine. Do tego deweloperzy dodadzą obsługę HDR, co powinno poprawić jakość oprawy graficznej. Wiadomo też, że będą wspierane konfiguracje złożone z dwóch lub więcej kart graficznych.

Wymagania minimalne:

  • Procesor: Intel Core i5 6600K 3.5 GHz, AMD FX-6350 3.9 GHz
  • Pamięć operacyjna: 8 GB RAM
  • Karta graficzna: nVidia GeForce GTX 660 2GB, AMD Radeon HD 7850 2GB
  • Przestrzeń dyskowa: 50 GB
  • System operacyjny: Windows 7, Windows 8.1, Windows 10

Wymagania zalecane:

  • Procesor: Intel Core i7 4790, AMD FX 8350 Wraith
  • Pamięć operacyjna: 16 GB RAM
  • Karta graficzna: nVidia GeForce GTX 1060 3GB, AMD Radeon RX 480 4GB
  • Przestrzeń dyskowa: 50 GB
  • System operacyjny: Windows 10
Co sądzisz o tym artykule?
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
Michał Olber
Michał Olberhttp://olber.pl/
Zawodowo zajmuję się pisaniem newsów i artykułów na portalu PCMod.pl. Prócz tego składam i naprawiam komputery dla znajomych oraz klientów. Moja przygoda z komputerami, zaczęła się pod koniec liceum, czyli w roku 2005, kiedy to złożyłem swój pierwszy zestaw. Wciągnęło mnie to na tyle, że do dnia dzisiejszego nie ma dnia, abym nie dowiedział się czegoś nowego ze świata nowoczesnych technologii. Kiedy inni pasjonują się super samochodami, ja potrafię ucieszyć się z dobrze wyglądającego i wydajnego procesora, płyty głównej, karty graficznej, obudowy itp. Od przeszło 10 lat przygotowuję wirtualne konfiguracje i składam komputery. Jest to moja wielka pasja, którą staram się należycie pielęgnować, codziennie ucząc się czegoś nowego i utrwalając obecną wiedzę do perfekcji.

15 KOMENTARZE

  1. Myślę, że wymagania sprzętowe w pełni uzasadnione, ponadto nie są jakieś wygórowane. Niestety na to musimy być gotowi – od lat wynika z tego przemysłu growego, że jeśli chcemy zagrać w nowinki, to praktycznie albo upgrade kompa albo w ogóle kupno zupełnie nowego. SGW3 jest zagrania również dla graczy, którzy nie czają się jeszcze na nowy zakup. Nie ma moim zdaniem na co narzekać, tylko cieszyć się, że to już niedługo!

    • Hahahahahahahaaha no waaaay 😀 Tyle człowiek słyszy o niemieckim porno, a tutaj taką niewinną scenkę okrzyknęli ‘softporno’? No już ładnie pogięło 🙂 Co będzie jak zajarzą, że pokemony nie są ubrane?

    • Taaaaaaa, widziałem ten artykuł już wcześniej, ale jestem pewien, że żartują. Ostatnio Mass Effect Andromeda miał być softporno od początku do końca, co ludzie potraktowali poważnie i prezes firmy musial na twitterze napisać definicję sarkazmu 🙂 Niewykluczone, że autorzy artykułu również do tego właśnie nawiązali. Jestem przekonany, że na poważnie albo na trzeźwo tego nie pisali. A scenka sama w sobie naprawdę fajna. No i wreszcie jakiś zarys fabuły. Coś czego zabrakło w SE4.

  2. Komputer na którym grałem był trochę słabszy od minimalnych wysmagań sprzętowych, ale gra chodziła u mnie całkiem dobrze. Gra czasem spadła poniżej 30 FPS-ów, no ale ten komp nie jest już z najnowszym sprzętem. Ogólnie beta bardzo mi się podobała i myślę, że SGW 3 będzie jedną z lepszych gier snajperskich w 2017. No cóż, zobaczymy za dwa miesiące. Mam nadzieję, że Panowie z CI Games popracują jeszcze nad optymalizacją

    • Powiem tak: mam kompa, który zapewniał mi możliwość grania na ful detalach, ale gra się w tym momencie nieco cięła. Nie tak, by to poważnie przeszkadzało – z rzadka na ułamek sekundy – ale wolałem troszkę obniżyć i mieć sprawną fajną rozgrywkę. Zastrzeżeń większych nie mam, jest parę rzecz, które trzeba zoptymalizować, ale myślę, że spokojnie zdążą to zrobić, zanim gra trafi do sprzedaży. Zamówiłem preorder, bo cena dobra i dodatkowo 2 dlc dostajemy. Piękna sprawa

      • mój sprzet tez odstaje nieco od tego, co piszą w wymaganiach sprzętowych (wziąłem jednak poprawkę na to, ze z reguły producent nieco łże i zawyża – i trafiłem). Co do problemów graficznych to wyłaczenie vsynca wystarczyło i poszło jak złoto. Złoto wersji beta rzecz jasna, ale na tyle, ze satysfakcję z gry miałem i to niemałą. To oczywiście nie oznacza, ze nie maja czego poprawiac – alez mają, mają. Ale nie tak znowu wiele.

        • tak się złozyło, że grałem na podobnym sprzecie do twojego, Cezecie, ale też byłem kibicem-świadkiem gry sąsiada, który ma taka maszynę, ze pozyczali od niego do kręcenia Star Wars;) i o ile u mnie troche sie prykało to ma maszynie z piekła rodem szło pieknie. Czyli jednak z tymi wymaganiami sprzetowymi to nie jest az tak, że podrasowane a mozna na katarynce. tak wesoło to nie jest, no i bardzo dobrze.

          • No a te spadki, rozjazdy tekstury to jak? zero? Czyli jednak sprzęt przede wszystkim? A sąsiadowi zazdroszcze, Podaj mi adres to wpadnę do niego z wytrychem kiedy będzie w pracy;))

          • Może sąsiad wpadł na pomysł wyłączenia w trakcie gry Vsync, a Ty nie? Bo w zasadzie to załatwiało sprawę 🙂 Naprawdę nie potrzebujesz jakiegoś kombajnu, żeby CI SGW3 poszedł.

          • No u mnie tez lepiej poszło po wyłączeniu vsynca, ale u sąsiada wyłaczanie nie okazało sie potrzebne. W każdym razie – istotnie to wyłaczenie załatwia temat. Pytanie – czy w przypadku testów beta czy później podczas gry na finalnym produkcie tez to ma działac w ten sposób czy nie?

          • nie wiem, ale nie sądzę. Chociaz z drugiej strony, to ja laik jestem w technikaliach. Gram i tyle, jak z bryką: leje benzynke i jadę. reszta to już nie moja broszka.

          • Niestety – jesli już, jesli w ogóle, to jestes drugi w kolejce, ale to ci nic nie da, bo ja wezme wszystko choć wytrycha nie mam, ale za to klucz, bo sasiadowi czasem awaryjnie psa odlewam:)

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj


Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

Warto przeczytać