Zespół OpenMW ogłosił wydanie OpenMW 0.43.0. Jest to w pełni wolna i otwarta implementacja silnika Morrowind, wykorzystująca oryginalne pliki gry. Nowe wydanie to przede wszystkim 135 naprawionych błędów, które znalazła społeczność oraz deweloperzy. W OpenMW-CS zaimplementowano sporo nowości. Warto tutaj wymienić skróty klawiszowe i opcje menu kontekstowego służące do komentowania i odkomentowywania kodu. Dodano również przeładowywanie plików z danymi.
- Udoskonalono interfejs. Można nawigować strzałkami po opcjach. Aktywne opcje są w danym momencie podświetlane.
- Dodano możliwość zamykania skrzyń, przy zabieraniu rzeczy z nich. Jest to szczególnie przydatne, przy liniowym przeszukiwaniu kilku sztuk
- Powiększono dokumentację o szczególne właściwości silnika. Większość z tych opcji trzeba aktywować w specjalnym pliku
- Powiększono wyświetlanie informacji o przedmiotach
- Dodano informację o procentowym sukcesie stworzenia magicznego przedmioty
- Pojawiła się opcja przeciągnięcia kilku mikstur w jednym stosie na wizerunek postaci
- Nie można już przerwać rzucania zaklęć lub ich zakłócić
- Udoskonalono bardzo sztuczną inteligencję. Tyczy się to stylu walki, wybieranej broni oraz atakowanego celu. Dodatkowo, jeżeli NPC znajduje się w wodzie i kończy mu się czas, to wypływa na powierzchnię zaczerpnąć świeżego powietrza
- Poprawiono dźwięki otoczenia, w tym dziennika i walki pod wodą
- Udoskonalono odtwarzanie muzyki. Nowy algorytm wybiera każdy utwór po jeden raz,
- dopóki nie zakończy całej listy odtwarzania
- Udoskonalono pogodę, w tym padający deszcz i śnieg. Na powierzchni wody tworzą się niewielkie punkty styku
Co sądzisz o tym artykule?
+1
+1
+1
+1
+1
+1
+1