Nourhan Ismail to utalentowana artystka 3D, która jest znana ze swojego imponującego izometrycznego stylu graficznego wypełnionego żywymi i subtelnymi kolorami. W tym tygodniu przedstawiła swoje najnowsze dzieło: Twórca w dzień, gracz w nocy. Urzekająca scena wypełniona jest intrygującymi szczegółami. Nourhan Ismail nauczyła się pracy w środowisku 3D samodzielnie, korzystając z dostępnych w sieci samouczków i poradników.
Artystyczna podróż Ismail rozpoczęła się w młodym wieku. Była to forma ucieczki od konfliktu zbrojnego w jej rodzinnej Syrii. W tym czasie rodzina straciła dom i doświadczyła wielu trudności. Otoczenie stało się dla niej źródłem inspiracji i ukształtowało indywidualną stylistykę. W ten sposób zaczęła tworzyć izometryczne sceny wybranych pomieszczeń.



Proces twórczy Nourhan Ismail rozpoczął się w programie Blender 4.0, który został ostatnio zaktualizowany do nowej wersji. Ray tracing OptiX w silniku renderującym Blender Cycles był akcelerowany przez jej kartę graficzną GeForce RTX 3080 Ti, co znacząco przyśpiesza działanie w rzutni programu. Podgląd jest bardziej wiarygodny, a całość działa bardzo płynnie. Ostatnie poprawki twórczyni nanosiła w programie Adobe After Effects, gdzie dostępnych jest ponad 30 efektów akcelerowanych przez karty graficzne GeForce RTX, co pozwala przyspieszyć cały proces i kończyć projekty z zapasem czasu.
„Czasy zawsze będą trudne, a więc nie poddawaj się i nigdy nie trać wiary w siebie”. To słowa otuchy od Ismail dla wszystkich twórców, którzy tego potrzebują.
Źródło: blogs.nvidia.com