Firma TP-Link po 20 latach działalności przeszła rebranding. Nowe logo i identyfikacja marki odzwierciedla kolejny krok w historii producenta: TP-Link to nie tylko sprzęty sieciowe, ale i rozwiązania smart home, akcesoria oraz smartfony. To właśnie zmiana kierunku rozwoju marki nakłoniła TP-Link do odświeżenia wizerunku. Nowy slogan, „Reliably Smart”, jest kontynuacją wcześniejszego sloganu firmy i akcentuje krok w stronę produktów z kategorii smart home.
Od dzisiaj nowa identyfikacja zagości na stronie producenta, globalnych kanałach mediów społecznościowych, z czasem na opakowaniach produktów oraz ekspozycjach sklepowych. Nowa marka zostanie wizualnie zaprezentowana po raz pierwszy na IFA (Hala 17, Stanowisko 111) w Berlinie w dniach 2-7 września 2016r.
Przez ostatnie 20 lat konsekwentnie spełnialiśmy oczekiwania milionów klientów. Teraz wyruszamy w nową podróż, aby odpowiedzieć na zmieniające się potrzeby cyfrowego społeczeństwa. W miarę rozrostu naszego portfolio produktowego przyszedł czas, aby wizerunek naszej marki rozwijał się razem z nim. Z radością przedstawiamy światu nowy TP-Link.
powiedział Jeffrey Chao, współzałożyciel oraz prezes TP-Link.