Team Envy kontra HAVU Gaming w drugiej fazie FLASHPOINT Season 1

0
43
fot. esl adam lakomy
fot. esl adam lakomy

W pierwszej fazie FLASHPOINT Season 1, Michałowi “MICHU” Müllerowi i jego drużynie – Team Envy – na pewno nie poszło tak dobrze, jakby chcieli sami zawodnicy, bo już na samym początku i w debiucie ligowym musieli uznać wyższość zespołu Hansela “BnTeTa” Ferdinanda – Gen.G a następnie zostali pokonani przez brazylijskie MIBR.

FLASHPOINT się zaczyna, Michał “MICHU” Müller przegrywa

Pierwszym rywalem amerykańskiej formacji Team Envy był również amerykański zespół Gen.G, w której gra były zawodnik chińskiego TYLOOHansel “BnTeT” Ferdinand. Jednak debiut byłego zawodnika Virtus.pro, Michała “MICHU” Müllera i jego kolegów nie był udany. Podopieczni Nikoli “LEGJI” Ninića musieli uznać wyższość swojego rywala, przegrywając 2:1

W drugim meczu, Team Envy w drabince przegranych podjęło brazylijskie MIBR. Drużyna prowadzona przez Gabriela “FalleNa” Toledo pewnie pokonała swoich przeciwników, wręcz ich dominując zarówno wynikami na mapie (16:6, 16:3), jak i w całym meczu, 2:0

Dalej już lepiej

Dużo lepiej Team Envy rozpoczął rywalizację w drugiej fazie turnieju FLASHPOINT Season 1. W pierwszym meczu pokonali amerykańską formację Cloud9, 2:1, natomist w drugim zagrają Finami reprezentującymi HAVU Gaming, którzy w pierwszej rundzie grali dobrze: początkowo zwycięstwo nad duńskim MAD Lions 2:1, a następnie pokonali zespół z kolejnym, polskim zawodnikiem który gra w roli stand-in’a w c0ntact Gaming, Karola “rallena” Rodowicza, 2:1.

Co sądzisz o tym artykule?
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

Poprzedni artykułOwen “smooya” Butterfield kończy współpracę z Chaos Esports Club i wraca do Wielkiej Brytanii
Następny artykułOG znowu zwycięża, a Virtus.pro dalej nie zachwyca. Podsumowanie kolejnego dnia ESL Pro League.
Michał Urban
Dziennikarz esportowy, zajmujący się tematyką Counter-Strike: Global Offensive.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.