Firma NVIDIA zakończyła czwartą odsłonę charytatywnej akcji z osobistościami Internetu, streamerami i twórcami treści YouTube w rolach głównych. Od 7 do 9 grudnia grali oni na komputerach w ulubione tytuły, namawiając jednocześnie widzów do charytatywnej zbiórki na rzecz pacjentów Kliniki Rehabilitacji w Centrum Zdrowia Dziecka. Całość można było oglądać podczas transmisji online.
Podczas całej akcji firmie NVIDIA udało się zebrać kwotę w wysokości 83 654,26 zł. Zaangażowanych w całe przedsięwzięcie było 67 zaangażowanych gwiazd Internetu, zawodników esportowych i influencerów. Łącznie grano przez 54 godziny, a przez ten czas obejrzało całe wydarzenie 200 000 widzów.
Uczestnicy charytatywnego wyzwania przez ponad dwie doby kwestowali grając w popularne gry i organizując wyzwania dla swoich fanów. W tym czasie żywiołowo komentowali rozgrywkę, ale przede wszystkim nawoływali widzów do wpłat na rzecz pacjentów Centrum Zdrowia Dziecka. Całą inicjatywę można było na bieżąco śledzić podczas internetowej transmisji.
Warto wspomnieć, że dwa razy podczas pojedynczego wejścia na wizję, trwającego za każdym razem cztery godziny, udało się zebrać kwotę 15 tys. Zł. Najwyższy zarejestrowany datek od jednej osoby to aż 10 tys. zł. Można zatem pomyśleć, jak silne jest oddziaływanie zaproszonych do akcji streamerów.