Sniper Ghost Warrior 3 zbliża się wielkimi krokami. Jakiś czas temu twórcy pokazali film z różnymi opcjami dostosowania broni. Możliwość pełnej modyfikacji oręża i odpowiedni dobór strategii są kluczowymi elementami realistycznej rozgrywki. To w niej wcielamy się w rolę Jona Northa amerykańskiego snajpera, który trafił za linię wroga na terenie Gruzji.
Gracze mogą personalizować swoje bronie, tak aby pasowały do preferowanego stylu gry. Ten sam karabin automatyczny może pełnić rolę broni średniego zasięgu, wyposażonej w tłumik, jak i również lekkiego karabinku, zdolnego unieszkodliwić wielu przeciwników jednocześnie. Wybór broni jest ogromny – od shotguna FosTech Origin-12, aż po karabin snajperski McMillan TAC-338.
Lista dostępnych modyfikacji broni:
- OPTYKA – lunety o różnym stopniu powiększenia, celowniki, kolimatory.
- MAGAZYNKI – większa pojemność daje więcej możliwości podczas wykonywania misji.
- TŁUMIKI – wyciszają broń. Strzelanie przy użyciu tłumika nie wzbudza podejrzeń. Tłumiki mają określoną wytrzymałość i muszą być naprawiane po intensywnym użyciu.
- STOJAKI – zmniejszają naturalne wahania broni, zwiększają celność i pozwalają umocować broń na ziemi.
- KAMUFLAŻ – niektóre kamuflaże mogą być wymieniane pomiędzy poszczególnymi broniami. Gracze mogą wybrać spośród m.in.: Africa Tech, Hexagon Ice, Death Pool, Grass Wave, Copperhead i wielu innych. (Niektóre z nich są dostępne w formie ekskluzywnego DLC).
- POLE WIDZENIA – moduły laserowe zwiększają celność broni podczas strzelania z dużej odległości. Latarki rozjaśniają zaciemnione obszary mapy.
Różne style gry wymagają specyficznego wyposażenia oraz użycia odpowiedniej taktyki aby osiągnąć sukces. Poniżej kilka możliwych scenariuszy wraz z proponowanym wyposażeniem i taktyką:
- Walka z ukrycia – Wybierz tłumik, broń dalekiego zasięgu i detektor ruchu pozwalający ostrzec przed wrogiem.
- Cichy Zwiad – Wybierz łuk, aby cicho eliminować wrogów I używaj noża do obezwładniania pobliskich przeciwników.
- Akcja – Sięgnij po granty, miny i ładunki C4. Ubierz ciężką zbroję i dołącz bęben z amunicją do swojego karabinu automatycznego.
- Walka wewnątrz budynków – Wybierz jeden z wielu różnych rodzajów shotgunów i dołącz latarkę lub noktowizor, aby widzieć w kiepskich warunkach oświetleniowych.
- Walka z przeciwnikami zmotoryzowanymi – Połóż miny przeciwpancerne i użyj półcalowego karabinu snajperskiego, którego pociski mogą uszkodzić nawet ciężko opancerzone pojazdy.
Ważne jest, aby rozważyć każdy aspekt modyfikacji broni podczas przygotowania do danej misji. Zwiększenie jej wagi może spowodować dodatkowe trudności w celowaniu i szybciej zużywać energię w trakcie biegu.
Premiera gry jest przewidziana na 25 kwietnia 2017 roku.
Oj jak patrzę na ten mały arsenał broni to na prawdę będzie nie dość że w czym wybierać to jeszcze do tego co z nią robić bo ma być możliwość modyfikacji. Na pewno ciekawie to się zapowiada i nie mówię tylko o samym grzebaniu przy broni czy amunicji ale również o całej grze, która posiada świetną ścieżkę dźwiękową i otwarty świat. Ja i tak pewnie będę żonglował pomiędzy snajperkami bo to w końcu przede wszystkim Sniper 🙂
Ja tam nie jestem wielkim fanem craftingu czy modyfikacji broni w grach, ale bardzo cieszę się, że będzie z czego wybierać. Nie spodziewałem się, że arsenał będzie aż tak duży
a jest na tyle duzy, ze gdzies na jkims portalu poleciał screen na którym idalnie widac na scianie muszkiet. ciekawa jestem czy tak tylko sobie wisi czy może będzie do użytku. niezły numer, nie powiem.
Nom, arsenał robi wrażenie. A same modyfikacje też pewnie dadzą sporo dowolności 🙂