fbpx
Strona głównaPcMod.plGamingAMD udostępnia kod źródłowy FidelityFX Super Resolution 3

AMD udostępnia kod źródłowy FidelityFX Super Resolution 3

FidelityFX Super Resolution 3 jest to w pełni otwarta i łatwa w implementacji technologia przestrzennego skalowania obrazu. Wykorzystywany jest specjalny algorytm analizujący obraz źródłowy, aby odtworzyć go w wyższej rozdzielczości, a następnie wzmocnić szczegółowość tekstur i poprawić jakość. Dzięki temu cały obraz jest bardziej szczegółowy i wyraźniejszy w porównaniu do podstawowych metod skalowania.

AMD udostępniło kod źródłowy technologii FidelityFX Super Resolution 3. Całość jest dostępna do pobrania ze strony GPUOpen.com w ramach zestawu deweloperskiego AMD FidelityFX SDK. Umożliwi to deweloperom łatwiejszą integrację w swoich projektach. Wiele osób będzie mogła ulepszyć kod, aby całość stała się jeszcze lepsza. Przygotowano także rozszerzenie do Unreal Engine 5. Najnowsza wersja jest też zoptymalizowana do działania ze zmiennym odświeżaniem (VRR), takim jak to oferowane przez technologię AMD FreeSync.

FidelityFX Super Resolution 3

Na blogu opublikowano też wpis z okazji zaimplementowania FSR 3.0 (FidelityFX Super Resolution 3) w grze Avatar: Frontiers of Pandora – znajdują się tam porady konfigurowania ustawień graficznych w tej grze. Jutro z kolei FSR 3.0 zostanie udostępnione w grze Like a Dragon Gaiden: The Man Who Erased His Name.

Od czasu wprowadzenia obsługi FSR 3.0 (FidelityFX Super Resolution 3) w pierwszych dwóch grach we wrześniu firma AMD dodała kolejne gry do listy tytułów, które także będą korzystały z tej funkcji. Obok wcześniej zapowiedzianych pojawiły się tam takie tytuły, jak Farming Simulator 22, Starfield, Warhammer 40,000: Darktide oraz Warhammer Age of Sigmar: Realms of Ruin.

Co sądzisz o tym artykule?
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
Michał Olber
Michał Olberhttp://olber.pl/
Zawodowo zajmuję się pisaniem newsów i artykułów na portalu PCMod.pl. Prócz tego składam i naprawiam komputery dla znajomych oraz klientów. Moja przygoda z komputerami, zaczęła się pod koniec liceum, czyli w roku 2005, kiedy to złożyłem swój pierwszy zestaw. Wciągnęło mnie to na tyle, że do dnia dzisiejszego nie ma dnia, abym nie dowiedział się czegoś nowego ze świata nowoczesnych technologii. Kiedy inni pasjonują się super samochodami, ja potrafię ucieszyć się z dobrze wyglądającego i wydajnego procesora, płyty głównej, karty graficznej, obudowy itp. Od przeszło 10 lat przygotowuję wirtualne konfiguracje i składam komputery. Jest to moja wielka pasja, którą staram się należycie pielęgnować, codziennie ucząc się czegoś nowego i utrwalając obecną wiedzę do perfekcji.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj


Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

Warto przeczytać