Epic Games wspólnie z firmą nVidia przedstawiło demo technologiczne Unreal Engine 4 – Infiltrator. Całość została pokazana na pojedynczej karcie graficznej GeForce GTX 680 w rozdzielczości 1920 x 1080. Przypomnijmy, że do tej pory mieliśmy okazję zobaczyć demo technologiczne Unreal Engine 4 – Elemental oraz Unreal Engine 3 – Samaritan.
Z nowości pojawiło się:
- Nowy system materiałów warstwy, który oddaje bardzo szczegółowo detale postaci i obiektów
- Dynamicznie świecące cząsteczki, które mogą emitować i odbierać światło
- Wysokiej jakości anty-aliasing czasowy, eliminujący postrzępione krawędzie i czasowy aliasing
- Tysiące dynamicznych świateł
- Poziomy z dostosowującymi się szczegółami, które można programować z użyciem teselacji
- Miliony cząsteczek kolidujących ze środowiskiem, przy użyciu symulacji GPU
- Realistyczne zniszczenia, jak ściany czy podłogi
- Oparte o fizykę materiały, światło i cienie
- Odbicia HDR na całej scenie ze wsparciem dla różnych połysków
- Profile Illuminating Engineering Society (IES) dla realistycznych źródeł światła
Co sądzisz o tym artykule?
+1
+1
+1
+1
+1
+1
+1