Firma Razer poinformowała o nowej platformie dystrybucji gier komputerowych – Razer Game Store. Umożliwia ona natychmiastowy dostęp do tysięcy cyfrowych gier oraz wynagradza klientów przy każdym zakupie. Gry są dostępne w postaci kluczy Steam oraz Uplay. Kupujący gry otrzymują dostęp do ekskluzywnych ofert, bonów zniżkowych, możliwości zakupu urządzeń peryferyjnych Razera w atrakcyjnych cenach oraz innych korzyści.
Ponadto, po każdym zakupie w sklepie, gracze zostaną nagrodzeni punktami lojalnościowymi zSilver (dotyczy to także transakcji kartami kredytowymi). A jeśli płatność zostanie dokonana za pomocą zGold, kupujący otrzyma nawet jeszcze więcej zSilver.
W chwili premiery Razer Games Store będzie dostępny w USA, Wielkiej Brytanii, Niemczech i Francji ze zlokalizowanymi zawartością, walutą, metodami płatniczymi oraz obsługą klienta. W pozostałych krajach europejskich sklep będzie dostępny po angielsku, z cenami w euro.
Reszta krajów świata będzie obsługiwana za pośrednictwem globalnej witryny z cenami opartymi na dolarze amerykańskim.
Zobowiązania Razera względem klientów i branży:
- Sprzedaż tylko oficjalnie autoryzowanych kluczy do gier – Razer współpracuje z wieloma wydawcami i deweloperami w celu zapewnienia, że wszystkie gry sprzedawane w sklepie są w pełni licencjonowane
- Zapewnienie dodatkowych nagród przy każdym zakupie – Razer zobowiązuje się nagradzać graczy oferując im punkty zSilver, bony zniżkowe lub rabaty na urządzenia
- Oferty specjalne – oferty oznaczone jako Razer Exclusive będą dostępne tylko i wyłącznie w Razer Game Store
Katalog gier dostępnych w Razer Game Store obejmuje największe tytuły z portfolio m.in. Ubisoft, Bethesda, Bandai Namco, Deep Silver, Rockstar i wielu więcej. Gracze będą mogli kupić wyczekiwane produkcje takie jak The Crew 2” i “Pillars of Eternity II: Deadfire”, a także wcześniejsze hity – “Grand Theft Auto V”, “Tom Clancy’s Ghost Recon: Wildlands”, “Cuphead” czy “Dishonored: Death Of The Outsider”.