Współzałożyciele Open Source Virtual Reality poinformowali o dodaniu obsługi platformy Steam. Oznacza to bardzo łatwy dostęp do scentralizowanego kanału dystrybucji. Standard OSVR pozwala twórcom gier na łatwe wspieranie setek różnych urządzeń wirtualnej rzeczywistości. A producentom sprzętu daje dostęp do zawartości najwyższej klasy. OSVR to obecnie największa wolna i otwarta platforma poświęcona rozwojowi rzeczywistości wirtualnej.
Ikony OSVR oznaczają zawartość zgodną z otwartą platformą rzeczywistości wirtualnej, a nowe filtry treści ułatwią użytkownikom sprzętu z rodziny – w tym serii gogli deweloperskich HDK – zlokalizowanie gier i programów wspierających ich urządzenia
To prawdziwy kamień milowy w rozwoju VR, dzięki któremu użytkownicy na całym świecie zyskują dostęp do jeszcze większej ilości dedykowanego sprzętu oraz treści, a tym samym wzmocni to, współdzieloną przez >Open Source Virtual Reality i Valve, wizję rzeczywistości wirtualnej jako całkowicie otwartego dla wszystkich medium.
– powiedział Christopher Mitchell z Razer, zarządzający projektem >Open Source Virtual Reality.
To dla nas wielka przyjemność, że możemy ogłosić wsparcie dla tytułów Open Source Virtual Reality. Steam jest platformą otwartą dla wszystkich twórców, a dodanie wsparcia dla technologii skupionych pod znakiem OSVR jeszcze bardziej rozwinie ogromną ofertę, którą Steam kieruje do milionów graczy na całym świecie.
– powiedziała Augusta Butlin z Valve.