minecraft rtx on diff 13
minecraft rtx on diff 13

Podczas konferencji GTC 2019 (GPU Technology Conference) firma NVIDIA zaprezentowała kilka nowości. Na początek zaprezentowano Minecrafta, wykorzystującego ray-tracing. W listopadzie tego NVIDIA zaprosiła kilku najlepszych twórców światów w Minecrafcie. Poproszono ich, aby spróbowali swoich sił i stworzyli w ciągu dwóch dni najciekawsze dzieła. Zaprezentowano je w poniższym filmie.

Minecraft to najlepiej sprzedająca się gra wideo na świecie. Może pochwalić się 176 milionami sprzedanych egzemplarzy, a już wkrótce wersja dla systemu Windows 10 otrzyma aktualizację dodającą obsługę śledzenia promieni w czasie rzeczywistym.

Sześć nowych tytułów z obsługą ray tracingu

Podczas konferencji GTC 2019 zapowiedziano również sześć nowych gier, które otrzymają wsparcie dla śledzenia promieni w czasie rzeczywistym. Będą to Boundary, Convallaria, F.I.S.T., Project X (nazwa kodowa), Ring of Elysium oraz Xuan-Yuan Sword VII. Tym samym lista tytułów powiększy się znacznie. Oto gry, które już wcześniej zostały ogłoszone: Bright Memory: Infinite, Cyberpunk 2077, Dying Light 2, Minecraft, Justice, JX3 Online, SYNCED: Off Planet, Sword And Fairy 7, Watch Dogs: Legion oraz Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2.

 

Co sądzisz o tym artykule?
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

ŹRÓDŁOnvidia.com
Poprzedni artykułFEMFX, czyli wielowątkowe biblioteki do obliczania fizyki materiałów
Następny artykułChernobylite otrzymuje aktualizację z mapą Czerwony Las
Michał Olber
Zawodowo zajmuję się pisaniem newsów i artykułów na portalu PCMod.pl. Prócz tego składam i naprawiam komputery dla znajomych oraz klientów. Moja przygoda z komputerami, zaczęła się pod koniec liceum, czyli w roku 2005, kiedy to złożyłem swój pierwszy zestaw. Wciągnęło mnie to na tyle, że do dnia dzisiejszego nie ma dnia, abym nie dowiedział się czegoś nowego ze świata nowoczesnych technologii. Kiedy inni pasjonują się super samochodami, ja potrafię ucieszyć się z dobrze wyglądającego i wydajnego procesora, płyty głównej, karty graficznej, obudowy itp. Od przeszło 10 lat przygotowuję wirtualne konfiguracje i składam komputery. Jest to moja wielka pasja, którą staram się należycie pielęgnować, codziennie ucząc się czegoś nowego i utrwalając obecną wiedzę do perfekcji.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.