Electronic Art udostępniło na swojej stronie grafiki koncepcyjne do gry Star Wars: Battlefront II. Ale o tym za chwilę, bo teraz troszkę historii.

Frostbite, to jeden z lepszych silników na rynku gier, do którego dostęp ma EA DICE. Obecna wersja posiada rozbudowany system destrukcji otoczenia, rozbudowany system cząsteczkowy (dym i pył), oraz przepiękną grafikę i oświetlenie. Frostbite swój debiut zaliczył podczas wydania Battlefield: Bad Company. Gracze przyjęli grę z entuzjazmem! A co to oznaczało dla wydawcy i producenta? Że Frostbite 1.0 zdał test i nadaje się do produkcji gier! Ale już w ulepszonych wersjach o numerach 1.5, 2.0 i 3.0.

Silnik przeszedł wiele zmian od czasu wydania pierwszej „Parszywej Kompanii”. Grafika została podniesiona o kilka leveli wyżej, a system zniszczeń bardziej złożony.

Wszystkie zalety pracy EA DICE możemy ujrzeć w zeszłorocznym Star Wars: Battlefront II. Gra zachwyca przede wszystkim oprawą graficzną i szeroką paletą barw, tak by oddać świat Gwiezdnych Wojen.

Twórcy mieli przed sobą wielkie wyzwanie, gdyż nie mogli czegoś robić na nowo, tylko dostosować się do uniwersum. Ale, żeby pomysł jakoś zwizualizować, trzeba zrobić concept art. I tak oto EA na swojej stronie udostępniło grafiki koncepcyjne do gry Star Wars: Battlefront II.

Grafiki koncepcyjne do Star Wars: Battlefront II – czyli jak powstały piękne krajobrazy 1Druga Gwiazda Śmierci od środka.

Grafiki koncepcyjne do Star Wars: Battlefront II – czyli jak powstały piękne krajobrazy 2Miejscowa Bitwa na Tatooine.

Grafiki koncepcyjne do Star Wars: Battlefront II – czyli jak powstały piękne krajobrazy 3Najwyższy Porządek w Bazie Starkiller.

Grafiki koncepcyjne do Star Wars: Battlefront II – czyli jak powstały piękne krajobrazy 4Endor nocą.

Grafiki koncepcyjne do Star Wars: Battlefront II – czyli jak powstały piękne krajobrazy 5Spokój ogrodów Theed.

Grafiki koncepcyjne do Star Wars: Battlefront II – czyli jak powstały piękne krajobrazy 6Żołnierze-klony w bitwie przeciwko Separatystom.

Grafiki koncepcyjne do Star Wars: Battlefront II – czyli jak powstały piękne krajobrazy 7Wojenny chaos, Bitwa o Geonosis.

Grafiki koncepcyjne do Star Wars: Battlefront II – czyli jak powstały piękne krajobrazy 8Lotnisko X-wingów na terenie Świątyni, Yavin 4.

Grafiki koncepcyjne do Star Wars: Battlefront II – czyli jak powstały piękne krajobrazy 9Zniszczony niszczyciel gwiezdny na Jakku.

Grafiki koncepcyjne do Star Wars: Battlefront II – czyli jak powstały piękne krajobrazy 10“Dom” żołnierzy-klonów, Kamino.

Co sądzisz o tym artykule?
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

Poprzedni artykułASUS ROG: Team IzakOOO pokonał Team Pronax!
Następny artykułLioncast LM50 – mysz esportowa z sensorem PMW 3360

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.