Firma AMD ogłosiła udostępnienie FidelityFX Super Resolution (FSR) 2.1. Jest to technologia skalowania temporalnego, która ma za zadanie zwiększać liczbę klatek na sekundę, w obsługujących ją grach zapewniając lepszą jakość obrazu. W nowej wersji zaktualizowano algorytmy odpowiedzialne za poprawę jakości obrazu przy redukcji tzw. „ghostingu” i „shimmeringu”. Od teraz można nową wersję pobrać ze strony GPUOpen.com.
Pierwszą grą z FSR w wersji 2.1 jest Farming Simulator 22, a kolejną będzie Hitman 3 przy okazji nadchodzącej aktualizacji. Ponadto rozszerzenia dla Unreal Engine 4.26/4.27 oraz Unreal Engine 5 także zostały zaktualizowane o wsparcie dla FSR 2.1 i inne udoskonalenia.
Firma AMD ogłosiła też kolejne 11 gier, które otrzymały lub otrzyma wsparcie FSR 2.0. Potwierdza to dużą popularność tej funkcji. Wśród najnowszych są:
- Cyberpunk 2077,
- Lies of P,
- Saints Row,
- Dying Light 2 Stay Human,
- Red Dead Redemption 2,
- Deep Rock Galactic,
- Destroy All Humans! 2 – Reprobed,
- Ghostwire: Tokyo,
- i inne.
Lista gier zgodnych ze wszystkimi wersjami FSR jest dostępna tutaj.
Źródło: community.amd.com