Jak co tydzień NVIDIA opublikowała właśnie nowy sterownik GeForce Game Ready 552.44 WHQL z optymalizacjami dla gier Ghost of Tsushima: Director’s Cut oraz Homeworld 3. Dodano również optymalne ustawienia, dostępne za pomocą jednego kliknięcia dla gier: Content Warning, Gray Zone Warfare, Manor Lords, No Rest for the Wicked, Outpost: Infinity Siege.
Debiut Ghost of Tsushima: Director’s Cut z obsługą technik DLSS 3, DLAA i Reflex
Gra Ghost of Tsushima: Director’s Cut otrzymała techniki DLSS 3, DLAA i Reflex. Tytuł przenosi graczy w schyłek XIII wieku, kiedy imperium mongolskie rządziło wieloma dzisiejszymi wschodnimi narodami. Wyspa Tsushima to ostatnie miejsce, które broni centralną Japonię przed masową inwazją Mongołów z generałem Khotunem Khanem na czele.
Po pierwszym ataku wyspa zamieniła się w piekło. To właśnie wtedy niezłomność samurajskiego wojownika Jina Sakaia zostaje wystawiona na próbę. Jako jeden z niewielu ocalonych z klanu, Jin musi zrobić wszystko, aby obronić swoją rodzinę i dom. Zmuszony porzucić tradycję wkracza na ścieżkę Ducha, używając niespotykanych w tamtych czasach technik, aby wyzwolić Tsushimę.
Wersja reżyserska Ghost of Tsushima zadebiutuje 16 maja.
Homeworld 3 z obsługą DLSS 2
Wielokrotnie nagradzana seria Homeworld powraca na komputery PC z długo oczekiwaną grą Homeworld 3. Przejmij kontrolę jako gracz nad wędrującą flotą i walcz w pełni trójwymiarowych przestrzeniach. Wykorzystaj rozpadające się pozostałości starożytnej cywilizacji, aby wciągnąć wrogów w genialną zasadzkę lub ukryj swoją flotę przed potężnymi wrogami. Atakuj frontalnie, z flanki, a nawet z góry i z dołu.
W pełni symulowana balistyka Homeworld 3 sprawia, że linia wzroku i osłona mają kluczowe znaczenie strategiczne. Twoja flota przetrwa od misji do misji. Blizny na statkach pozostają. Piloci jednostek szturmowych i kapitanowie statków kapitałowych przekazują sobie krytyczne informacje za pośrednictwem rozmów na polu bitwy.
Źródło: www.nvidia.com