Na portalu RPG Watch pojawiła się krótka recenzja gry Seven: The Days Long Gone. Tytuł został stworzony przez rodzime studia IMGN.PRO i Fool’s Theory w oparciu o Unreal Engine 4. Gra umiejscowiona została w świecie, który kilkaset lat wcześniej spotkała nieznana katastrofa. Spowodowała ona zniszczenie całej dostępnej technologii i powrót do epoki średniowiecza.
W grze Seven: The Days Long Gone wcielamy się w postać złodzieja Teriela. Otrzymał on niezwykłe umiejętności, dzięki zawarciu paktu z demonem o imieniu Artanak. Można będzie rozwijać umiejętności, związane ze skradaniem się i zabijaniem po cichu lub skupić się na walce wręcz. Cała gra jest ukazana w rzucie izometrycznym, co czynią ją swojego rodzaju unikalną.
Tytuł posiada system dnia i nocy, a każdy przeciwnik komputerowy będzie posiadał własny rytm życia. Co ważne, decyzje podejmowane w różnych etapach gry, będą miały wpływ na dalszy przebieg wydarzeń. Deweloperzy zrezygnowali z systemu awansowania na rzecz lepszego wyposażenia i broni. Będzie istniało rzemiosło, które pozwoli wytwarzać różnego rodzaju przedmioty czy zaklęcia.
[…] Seven: The Days Long Gone to tytuł stworzony przez rodzime studia IMGN.PRO i Fool’s Theory w oparciu o Unreal Engine 4. Gra umiejscowiona została w świecie, który kilkaset lat wcześniej spotkała nieznana katastrofa. Spowodowała ona zniszczenie całej dostępnej technologii i powrót do epoki średniowiecza. […]