Strona głównaPcMod.plNewsyAdWords ? pierwsze nie znaczy najlepsze

AdWords ? pierwsze nie znaczy najlepsze

Przeprowadzone zostały dwukrotnie testy na grupie 24 ochotników (m.in. z Francji, Japonii i Ameryki) przez Miratech, z którego wynika, że na liście sponsorowanych linków Google najbardziej i najdłużej uwagę przyciąga druga pozycja. Oczywiście nie jest to jakaś drastyczna różnica w stosunku do innych pozycji ale jest.Inaczej sprawa wygląda jeśli chodzi zwykłe wyniki wyszukiwarki Google, wtedy najdłużej użytkownik zwraca uwagi na pierwszą pozycję.

Co sądzisz o tym artykule?
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
Piotr Bieńkowski
Piotr Bieńkowski
Miłośnik technologii najnowszych ale i tych starych . Uzależniony od wszystkiego co związane z komputerami oraz grafiką komputerową . Wolne chwile spędza nad fotografia i tworzy strony internetowe.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

Warto przeczytać