Unreal Engine 4.12 z obsługą interfejsu Vulkan i trybem VR Editor

0

Epic Games ogłosiło wydanie swojego flagowego silnika gier – Unreal Engine 4.12. Dodano sekwencer, nowe narzędzie do animacji oraz tworzenia filmów w czasie rzeczywistym. Pojawił się tryb „VR Editor, w wersji rozwojowej do edytowania obiektów w wirtualnej rzeczywistości. Dodano wsparcie dla platformy DayDream VR, a także obsługę OSVR AR/VR. Silnik wspiera od teraz płaskie odbicia w czasie rzeczywistym. Udoskonalono sporo innych wysokojakościowych odbić świetlnych.

Dodano wstępną obsługę renderowania z użyciem interfejsu Vulkan, ale tylko dla urządzeń mobilnych. Prócz tego programiści udoskonalili wersję mobilną silnika, w tym: cząsteczki GPU, cienie, postprodukcję. Dodano obsługę systemu skalowania trawy i liści, a także lokalizowanie dźwięku. Naprawiono sporo błędów.