Epic Games ogłosiło wydanie swojego flagowego silnika gier – Unreal Engine 4.12. Dodano sekwencer, nowe narzędzie do animacji oraz tworzenia filmów w czasie rzeczywistym. Pojawił się tryb “VR Editor, w wersji rozwojowej do edytowania obiektów w wirtualnej rzeczywistości. Dodano wsparcie dla platformy DayDream VR, a także obsługę OSVR AR/VR. Silnik wspiera od teraz płaskie odbicia w czasie rzeczywistym. Udoskonalono sporo innych wysokojakościowych odbić świetlnych.

Dodano wstępną obsługę renderowania z użyciem interfejsu Vulkan, ale tylko dla urządzeń mobilnych. Prócz tego programiści udoskonalili wersję mobilną silnika, w tym: cząsteczki GPU, cienie, postprodukcję. Dodano obsługę systemu skalowania trawy i liści, a także lokalizowanie dźwięku. Naprawiono sporo błędów.


Poprzedni artykułNZXT CAM 3.1 – monitoring podzespołów komputera
Następny artykułAMD CodeXL 2.1 z obsługą interfejsu Vulkan
Zawodowo zajmuję się pisaniem newsów i artykułów na portalach OSWorld.pl i PCMod.pl. Prócz tego składam i naprawiam komputery dla znajomych oraz klientów. Moja przygoda z komputerami, zaczęła się pod koniec liceum, czyli w roku 2005, kiedy to złożyłem swój pierwszy zestaw. Wciągnęło mnie to na tyle, że do dnia dzisiejszego nie ma dnia, abym nie dowiedział się czegoś nowego ze świata nowoczesnych technologii. Kiedy inni pasjonują się super samochodami, ja potrafię ucieszyć się z dobrze wyglądającego i wydajnego procesora, płyty głównej, karty graficznej, obudowy itp. Od przeszło 7 lat przygotowuję wirtualne konfiguracje i składam komputery. Jest to moja wielka pasja, którą staram się należycie pielęgnować, codziennie ucząc się czegoś nowego i utrwalając obecną wiedzę do perfekcji.