TP-Link wydłuża okres gwarancji na sprzedawane przez siebie produkty

0

Firma TP-Link postanowiła wydłużyć okres gwarancji na sprzedawane przez siebie produkty. Domowe urządzenia sieciowe sprzedawane w Polsce są zazwyczaj objęte dwuletnią gwarancją. To okres, podczas którego sprzęt ma działać bezbłędnie. TP-Link wydłuża ten okres do trzech lat dla routerów, przełączników, anten oraz powerline’ów. Wydłużeniu podlegają również gwarancje na banki energii – z jednego roku na dwa lat – oraz wybrane biznesowe przełączniki.

W przypadku punktów dostępowych wydłużono okres z trzech do pięciu lat, bądź z pięciu lat na dożywotnią gwarancję. Gwarancja to nie tylko wykonanie ewentualnych napraw sprzętowych, ale również wsparcie techniczne w rozwiązywaniu problemów konfiguracyjnych

Zmiana długości okresu gwarancji to wyjście naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów. Podejmując tę decyzję zależało nam na zapewnieniu możliwości konsultacji z wykwalifikowanymi inżynierami przez nawet trzy lata. Na wprowadzenie takiej zmiany pozwolił nam jeden z najniższych wskaźników RMA (liczba zwrotów gwarancyjnych) na rynku – poniżej 1%. Dzięki temu wynikowi możemy być pewni, że sprzęt będzie działał bezbłędnie przez lata. Gdy tak się nie stanie, podejmiemy odpowiednie kroki, by klient otrzymał produkt pozbawiony wad.

tłumaczy Michał Chodnicki, szef działu wsparcia technicznego TP-Link Polska.

Wydłużona gwarancja obowiązuje jedynie na produkty pochodzące z polskiej dystrybucji, zakupione po 1 października 2016 roku. Z niepoprawnie działającym produktem należy zgłosić się do sprzedawcy, u którego został on zakupiony. Pełna lista urządzeń objętych wydłużoną gwarancją znajduje się na stronie: http://www.tp-link.com.pl/support/rma.