Techniki VRWorks obsługiwane przez Unreal Engine 4.16 i Unity 2017.1

0

NVIDIA opublikowała nową wersję bibliotek VRWorks dla Unreal Engine 4.16. Dzięki temu programiści korzystający z tego silnika mogą łatwo korzystać z takich funkcji jak Lens Matched Shading (LMS), Single Pass Stereo (SPS), VR SLI czy Multi-res Shading (MRS). Funkcja Lens Matched Shading wykorzystuje sprzętowe funkcje kart graficznych z architekturą NVIDIA Pascal.

Ma to poprawić cieniowanie, optymalizację renderowanego obrazu oraz zapewnić optymalną wydajność buforu wyświetlanych ramek. Single Pass Stereo to kolejna funkcja dostępna w architekturze Pascal. Redukuje ona szerokość pasma geometrycznego o blisko 50%, uwalniając cenne zasoby, aby sprostać bardziej złożonym scenom.

VR SLI umożliwia programistom wykorzystanie systemów złożonych z wielu kart graficznych do osiągnięcia najwyższej wydajności.

Techniki NVIDIA VRWorks, w tym MRS, SPS, LMS oraz VR SLI, są już dostępne dla wszystkich programistów korzystających z opublikowanego w tym tygodniu silnika Unity 2017.1. Unity 2017.1 zawiera nowe rozszerzenia, które umożliwiają wykorzystanie wtyczki (plugin) VRWorks. Wtyczka VRWorks jest dostępna poprzez Unity Asset Store.


Please Login to comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

  Subscribe  
Powiadom o