Targi T-Mobile Warsaw Games Week 2017 zakończyły się po raz kolejny sukcesem. Na miejscu można było spotkać 37 wystawców. Wśród nich znalazły się takie firmy, jak: Activision, Cenega, Drobiny Czasu, ESL, Fat Dog Games,  Galeria Plakatu, Good Loot, Gundam Polska, IMGN.PRO, Komikslandia, Kruger & Matz, Lenovo, Magazyn Pixel, Manta, Microsoft, Modecom, Muve, Nintendo, Pixel-Box, Przystangracza i Sprzymierzeni BF, RedBull, Saturn, Seagate,  Sony Interactive Entertainment Polska, T-Mobile, Ubisoft.

W czasie trzech dni trwania, imprezę odwiedziło aż 33 716 osób, co jest o połowę lepszym rekordem, niż rok temu. W czasie 4 dni było to zaledwie 24 300 osób.

Impreza ponownie zagościła w EXPO XXI w Warszawie, zajmując rekordową powierzchnię wystawienniczą 12 000 m2. Tegoroczna edycja była wyjątkowa, także pod względem formuły. Połączenie sił z LifeTube Video Fest, na którym można było spotkać najlepszych twórców YouTube’owych zaowocowało możliwością uczestnictwa w dwóch w cenie 1 biletu.


Poprzedni artykułHumble Bundle z promocją Humble Down Under Bundle
Następny artykułFinały Pucharu Polski Cybersport na PGA 2017 – informacje
Zawodowo zajmuję się pisaniem newsów i artykułów na portalach OSWorld.pl i PCMod.pl. Prócz tego składam i naprawiam komputery dla znajomych oraz klientów. Moja przygoda z komputerami, zaczęła się pod koniec liceum, czyli w roku 2005, kiedy to złożyłem swój pierwszy zestaw. Wciągnęło mnie to na tyle, że do dnia dzisiejszego nie ma dnia, abym nie dowiedział się czegoś nowego ze świata nowoczesnych technologii. Kiedy inni pasjonują się super samochodami, ja potrafię ucieszyć się z dobrze wyglądającego i wydajnego procesora, płyty głównej, karty graficznej, obudowy itp. Od przeszło 7 lat przygotowuję wirtualne konfiguracje i składam komputery. Jest to moja wielka pasja, którą staram się należycie pielęgnować, codziennie ucząc się czegoś nowego i utrwalając obecną wiedzę do perfekcji.