Targi T-Mobile Warsaw Games Week 2017 zakończyły się po raz kolejny sukcesem. Na miejscu można było spotkać 37 wystawców. Wśród nich znalazły się takie firmy, jak: Activision, Cenega, Drobiny Czasu, ESL, Fat Dog Games, Galeria Plakatu, Good Loot, Gundam Polska, IMGN.PRO, Komikslandia, Kruger & Matz, Lenovo, Magazyn Pixel, Manta, Microsoft, Modecom, Muve, Nintendo, Pixel-Box, Przystangracza i Sprzymierzeni BF, RedBull, Saturn, Seagate, Sony Interactive Entertainment Polska, T-Mobile, Ubisoft.
W czasie trzech dni trwania, imprezę odwiedziło aż 33 716 osób, co jest o połowę lepszym rekordem, niż rok temu. W czasie 4 dni było to zaledwie 24 300 osób.
Impreza ponownie zagościła w EXPO XXI w Warszawie, zajmując rekordową powierzchnię wystawienniczą 12 000 m2. Tegoroczna edycja była wyjątkowa, także pod względem formuły. Połączenie sił z LifeTube Video Fest, na którym można było spotkać najlepszych twórców YouTube’owych zaowocowało możliwością uczestnictwa w dwóch w cenie 1 biletu.