Studio The House of Fables zawita na targi Poznań Game Arena 2016

0

Na targach Poznań Game Arena 2016 będziemy mieli okazję spotkać studio The House of Fables. Jest to młody zespół, który od ponad dwóch lat tworzy gry. Specjalizują się w produkcji komputerowych gier casualowych. Ich produkcje obejmują gry typu HOPA (Hidden Object Puzzle Adventure), gry w zarządzanie czasem oraz aplikacje mobilne. W swoich produkcjach wykorzystują klimatyczne słowiańskie baśnie i epickie mity Skandynawii.

A oto trzy tytuły, które zostaną zaprezentowane podczas Poznań Game Arena 2016:

Wrath of Loki: VR Adventure

Gra umożliwia wejście w fantastyczny świat, zdobywanie magicznych artefaktów i rozwiązywanie zagadek znanych z typowych gier przygodowych, a to wszystko w technologii VR. Można odwiedzić krainy Thora, Frei i Odyna, zbudować nasycony boską mocą róg i pokonać potężnego i nieobliczalnego Lokiego.

Eventide: Słowiańska Baśń

Historia rozgrywa się we współczesnym skansenie, gdzie obok ludzi egzystują też dawne słowiańskie bóstwa i magiczne stworzenia. Bohaterka to słynna botaniczka, przed którą staje zadanie uratowania cennej rośliny. Dodatkowo musi zmierzyć się z wrogiem snującym okrutne plany zagłady świata. Tylko pomoc magicznych stworów może zapobiec kataklizmowi. Czy jej spryt oraz wsparcie słowiańskich duszków wystarczą by pokonać zło?

Eventide 2: Sorcerer’s Mirror

Tytuł to kontynuacja części pierwszej o podtytule Słowiańska Baśń. W drugiej części serii gracz trafia do zapomnianej, odciętej od świata górskiej wioski, rządzonej przez tajemniczego Czarnoksiężnika. Fabuła inspirowana jest polską legendą o magu Twardowskim. Gracze napotkają także m. in. dobrego zbója Janosika i wiele innych znanych oraz lubianych postaci. Gra należy do gatunku Hidden Object Puzzle Adventure, a co za tym idzie, opiera się na charakterystycznych dla niego rozwiązaniach takich jak odnajdywanie ukrytych obiektów, rozwiązywanie łamigłówek oraz mini gry. Decyzje podjęte przez gracza w trakcie rozgrywki będą realnie wpływały na jej przebieg i zakończenie. Dzięki temu opowiadana historia nabiera większej głębi.