Razer informuje, że jego flagowa technologia podświetlenia – Razer Chroma – otwiera się na zewnętrznych producentów. Jednocześnie firma uchyla rąbka tajemnicy Projektu Ariana, pierwszego na świecie systemu projekcji wideo stworzonego z myślą o graczach szukających doświadczenia całkowitej immersji.

Razer Chroma to największa platforma podświetlenia RGB dla graczy. Może pochwalić się łączną liczbą ponad 5 milionów sprzedanych na świecie urządzeń. Wiele z gier AAA posiada zintegrowaną obsługę Razer Chroma:Overwatch, Call of Duty: Black Ops 3, czy Shadow Warrior 2. Przedsmakiem tego, co kryje przyszłość platformy Razer Chroma, jest Projekt Ariana.

Jest to projektor HD korzystający z ultra szerokiej soczewki typu „rybie oko” i zaawansowanego systemu przewarzania danych w czasie rzeczywistym. System dostosowuje wyświetlany obraz elementów gry do rozmiarów, kształtów i elementów znajdujących się w pokoju. Dzięki parze kamer 3D rozpoznających głębię przestrzeni (wspomaganych opracowanym specjalnie do tego celu systemem automatycznej kalibracji), urządzenie automatycznie rozpoznaje kształty otoczenia oraz poziom oświetlenia by zapewnić optymalne parametry projekcji w każdym pokoju.

Jest to zarazem rozwinięcie technologii Razer Chroma, komunikującej się w czasie rzeczywistym z grami, aby stworzyć dodatkowe efekty świetlne i wideo. Pozwoli to graczom jeszcze bardziej przenieść się w świat gry, zwielokrotniając jego doświadczenia wizualne.

Dodatkowo, Razer wraz z Philips Lighting skoncentruje się nad badaniami jak oświetlenie w całym pomieszczeniu może tworzyć bardziej wciągające doświadczenia.

Powiększa się także liczba partnerów, którzy poprzez integrację technologii Razer Chroma w swoich produktach przyczynią się do rozwoju całej platformy. Wśród partnerów znalazły się takie firmy jak Lenovo, NZXT, Antec, Lian Li, Wicked Lasers, Nanoleaf czy Asus, które otrzymają dostęp do ekosystemu Razer Chroma i palety 16.8 milionów kolorów dzięki zunifikowanemu API Razer Chroma Module.


Poprzedni artykułiiyama XUB2792QSU-B1 – pierwszy monitor w ofercie z ultracienką ramką
Następny artykuł[CES 2017] BioWare pokazuje film z Mass Effect: Andromeda
Zawodowo zajmuję się pisaniem newsów i artykułów na portalach OSWorld.pl i PCMod.pl. Prócz tego składam i naprawiam komputery dla znajomych oraz klientów. Moja przygoda z komputerami, zaczęła się pod koniec liceum, czyli w roku 2005, kiedy to złożyłem swój pierwszy zestaw. Wciągnęło mnie to na tyle, że do dnia dzisiejszego nie ma dnia, abym nie dowiedział się czegoś nowego ze świata nowoczesnych technologii. Kiedy inni pasjonują się super samochodami, ja potrafię ucieszyć się z dobrze wyglądającego i wydajnego procesora, płyty głównej, karty graficznej, obudowy itp. Od przeszło 7 lat przygotowuję wirtualne konfiguracje i składam komputery. Jest to moja wielka pasja, którą staram się należycie pielęgnować, codziennie ucząc się czegoś nowego i utrwalając obecną wiedzę do perfekcji.