Współzałożyciele Open Source Virtual Reality poinformowali o dodaniu obsługi platformy Steam. Oznacza to bardzo łatwy dostęp do scentralizowanego kanału dystrybucji. Standard OSVR pozwala twórcom gier na łatwe wspieranie setek różnych urządzeń wirtualnej rzeczywistości. A producentom sprzętu daje dostęp do zawartości najwyższej klasy. OSVR to obecnie największa wolna i otwarta platforma poświęcona rozwojowi rzeczywistości wirtualnej.

Ikony OSVR oznaczają zawartość zgodną z otwartą platformą rzeczywistości wirtualnej, a nowe filtry treści ułatwią użytkownikom sprzętu z rodziny – w tym serii gogli deweloperskich HDK – zlokalizowanie gier i programów wspierających ich urządzenia

To prawdziwy kamień milowy w rozwoju VR, dzięki któremu użytkownicy na całym świecie zyskują dostęp do jeszcze większej ilości dedykowanego sprzętu oraz treści, a tym samym wzmocni to, współdzieloną przez >Open Source Virtual Reality i Valve, wizję rzeczywistości wirtualnej jako całkowicie otwartego dla wszystkich medium.

– powiedział Christopher Mitchell z Razer, zarządzający projektem >Open Source Virtual Reality.

To dla nas wielka przyjemność, że możemy ogłosić wsparcie dla tytułów Open Source Virtual Reality. Steam jest platformą otwartą dla wszystkich twórców, a dodanie wsparcia dla technologii skupionych pod znakiem OSVR jeszcze bardziej rozwinie ogromną ofertę, którą Steam kieruje do milionów graczy na całym świecie.

– powiedziała Augusta Butlin z Valve.


ŹRÓDŁOosvr.org
Poprzedni artykułTodd Howard wspomina o The Elder Scrolls VI, ale nie podaje dużo informacji
Następny artykułROCCAT Cross – słuchawki dla graczy i osób mobilnych
Zawodowo zajmuję się pisaniem newsów i artykułów na portalach OSWorld.pl i PCMod.pl. Prócz tego składam i naprawiam komputery dla znajomych oraz klientów. Moja przygoda z komputerami, zaczęła się pod koniec liceum, czyli w roku 2005, kiedy to złożyłem swój pierwszy zestaw. Wciągnęło mnie to na tyle, że do dnia dzisiejszego nie ma dnia, abym nie dowiedział się czegoś nowego ze świata nowoczesnych technologii. Kiedy inni pasjonują się super samochodami, ja potrafię ucieszyć się z dobrze wyglądającego i wydajnego procesora, płyty głównej, karty graficznej, obudowy itp. Od przeszło 7 lat przygotowuję wirtualne konfiguracje i składam komputery. Jest to moja wielka pasja, którą staram się należycie pielęgnować, codziennie ucząc się czegoś nowego i utrwalając obecną wiedzę do perfekcji.