Firma HyperX ogłosiła, że udało się osiągnąć sprzedaż miliona sztuk wielokrotnie nagradzanych słuchawek z linii HyperX. Osiągnięcie tego wyniku zajęło niecałe dwa lata. Pierwsze słuchawki, HyperX Cloud miały swoją premierę miały w kwietniu 2014 roku, a obecnie portfolio marki zostało rozszerzone do ponad dziesięciu produktów. Obecnie produkty są dostępne w ponad 10 000 sklepów w 80 krajach na sześciu kontynentach.
Seria gamingowych słuchawek HyperX zdobyła wiele nagród, w tym wyróżnienia “Wybór Redakcji” oraz “najlepszy zestaw słuchawkowy”. W czerwcu 2016 roku premierę miały słuchawki CloudX, dedykowane konsoli Xbox One, które zostały oficjalnie zatwierdzone przez Microsoft. Tuż po ich premierze HyperX zapowiedział kolejną niespodziankę dla fanów elektronicznej rozrywki – limitowaną edycję wspomnianego zestawu słuchawkowego – HyperX CloudX Revolver Gears of War, który na rynku pojawi się jesienią razem z wyczekiwaną premierą gry Gears of War 4.
Od premiery pierwszego zestawu słuchawkowego w 2014 roku, stale rozwijamy nasze portfolio produktów pod względem wyglądu i dodatkowych udogodnień. Takie działanie pozwoliło nam stworzyć standardy, których oczekują gracze. W związku z rosnącą popularnością profesjonalnej oraz casualowej rozrywki na komputerach, konsolach oraz mobilnych platformach zdecydowaliśmy się postawić na zupełnie nowy poziom komfortu oraz jakości oferowanego dźwięku. Osiągnięcie poziomu miliona sprzedanych egzemplarzy to ogromny sukces, a to dopiero nasze pierwsze kroki
– mówi Edward Baily, business manager regionu EMEA w HyperX.
HyperX stale poszerza ofertę produktów skierowanych na rynek graczy. Obecnie mamy dostępne 5 modeli słuchawek i w tym roku planujemy premierę kolejnego, który będzie docierał do masowego konsumenta na rynku graczy komputerowych. Słuchawki są najszybciej rozwijającym się produktem w ofercie HyperX. W tym roku planujemy sprzedaż ponad 30 000 sztuk, co stanowić będzie około 30% polskiego rynku słuchawek w kategorii cenowej od 200-700 złotych. Będziemy stale poszerzać nasza ofertę skierowaną do graczy i wkrótce zaprezentujemy kolejne linie produktów skierowane na ten rynek.
– mówi Paweł Śmigielski, Dyrektor Regionalny Kingston Technology na Polskę oraz Europę Środkowo-Wschodnią.