Rusza #GamesetKnows: Academy

Gameset
Fot. materiał prasowy
Gameset podzieli się ekspercką wiedzą w ramach bezpłatnych szkoleń dla marketerów. Gameset rusza z kolejną akcją edukacyjną dla marketerów zainteresowanych działaniami w gamingu i esporcie. Bezpłatne szkolenia dla przedstawicieli marek odbędą się w listopadzie i grudniu. Współorganizatorem webinarów jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.

Po serii webinarów poświęconych najlepszym praktykom kampanii marketingowych w różnych segmentach produktowych agencja rozszerza serię #GamesetKnows. Spotkania skierowane do przedstawicieli marek poprowadzą eksperci agencji – zarządzający firmą Piotr Bombol (Managing Partner) oraz odpowiedzialna za strategię Karolina Kisły (New Business Strategist). Dwugodzinne sesje #GamesetKnows: Academy odbywać się będą za pośrednictwem platformy Zoom. Spotkania podzielone będą na trzy moduły: wprowadzenie do świata gamingu; dobre praktyki gaming marketingu oraz część warsztatową, związaną z planowaniem kampanii. Na podstawie zainteresowań uczestników zgłoszonych w formularzu rejestracyjnym wybrane zostaną poszczególne case studies do omówienia oraz analizy w części warsztatowej.

Uczestnicy mogą wybrać jeden spośród pięciu terminów:
  • 26 listopada (czwartek), 14:00 – 16:00
  • 1 grudnia (wtorek), 12:00 – 14:00
  • 3 grudnia (czwartek), 11:00 – 13:00
  • 8 grudnia (wtorek), 14:00 – 16:00
  • 10 grudnia (czwartek), 13:00 – 15:00
Chęć uczestnictwa należy zgłosić w formularzu. Szkolenia skierowane są do bezpośrednich przedstawicieli marek, a maksymalna liczba uczestników na jeden termin to 20 osób.

Gaming marketing w 2021 roku

Obecny rok w branży gier przyniósł rekordowe wzrosty. Wiodąca na rynku agencja badawcza Newzoo aż dwa razy skorygowała swoje prognozy dotyczące przychodów w 2020 roku, za każdym razem je podnosząc. Aktualnie analitycy spodziewają się, że wartość rynku do końca roku wyniesie $174.9 miliardów dolarów. To o ponad 15 mld USD więcej niż prognozowano przed kilkoma miesiącami. Główną przyczyną tego zjawiska jest oczywiście pandemia koronawirusa i obowiązujący niemal na całym świecie lockdown w pierwszej połowie roku. Wówczas padło wiele gamingowych rekordów zaangażowania graczy na całym świecie, a gry przyszły także w sukurs branżom, które zostały bezpośrednio dotknięte przez pandemiczne obostrzenia. Świetnym przykładem są np. koncerty odbywające się w grach czy wykorzystanie wirtualnej rywalizacji jako sposobu na zaangażowanie fanów piłki nożnej, czy wyścigów Formuły 1.
Gaming będący nierozerwalnie związany ze światem online skutecznie opiera się spadkom, które odnotowuje telewizja i inne media, a jego penetracja w atrakcyjnych marketingowo grupach docelowych jest już ogromna. W 2021 roku będący już kluczowym trendem w branży reklamy gaming marketing jeszcze bardziej zyska na znaczeniu, dlatego to optymalny czas dla marek, by w strategię na najbliższe miesiące wpisać działania komunikacyjne skierowane do graczy