Rising World – Changelog 2016-10-17 z nowym Plugin API dla wtyczek

0

Niemieckie studio JIW-Games wydało Changelog 2016-10-17 to gry Rising World. Jest ona typowym przedstawicielem gatunku sandboxów. Tytuł posiada otwarty świat i losowo generowane otoczenie. Dla graczy dostępne dwa tryby: jednoosobowy i wieloosobowy. Dostępną jest dość ciekawa fizyka obiektów, czyli np. ścięte drzewo opada, a także cykl dnia i nocy.

Zmiany, jakie zaszły:

  • Dodano całkowicie nowe Plugin API. Ma ono zastąpić dotychczasowe Lua API i w ciągu 6 – 8 stać się domyślnym w całej grze
  • Pliki źródłowe wtyczki mogą być kompilowano w locie i ładowane bezpośrednio z katalogu projektu
  • Dodano komendę reloadplugins, która pozwala przeładować wtyczki podczas działania gry (dodano również uprawnienia)
  • Podczas wciśnięcia przycisku Esc nastąpi zatrzymanie gry (tylko w trybie singleplayer). Można to wyłączyć w opcjach
  • Dodano element narożny balustradę
  • Dodano minipig, czyli małą świnkę
  • Przyspieszono powrót do menu głównego
  • Przyspieszono start całej gry
  • Udoskonalono kolizję obiektów
  • Poprawiono udźwiękowienie
  • Obiekty, które są w połowie zatopione w gruncie, będą się pojawiały nad ziemią, jeżeli zostaną usunięte przy pomocy młota kowalskiego
  • Dodano podgląd, podczas dodawania kamienia, żwiru itp. Można to wyłączyć w konfiguracji (game_show_terrainfillselector)
  • Kije i drewno można od teraz tworzyć w pilarce (sawbench)
  • Zwiększono maksymalne i minimalne rozmiary szklanych paneli