Resident Evil 2 Remake będzie produkcją, która może zdobyć wielu nowych fanów. Capcom bowiem nie przebiera w środkach, jeżeli chodzi o tworzenie zawartości. Przypomnijmy, że oryginalny Resident Evil 2 wyszedł w 1998 roku. I do tej pory tytuł ten uznawany jest za jeden z najlepszych horrorów swoich czasów. Remake gry natomiast tworzony jest na silniku REngine, który odświeży całą produkcję graficznie.
Mowa tutaj o sterowaniu, efektach wizualnych, grafice, oświetleniu czy fizyce. Postacie również będą o wiele bardziej realistyczne. Capcom nie poprzestało na tym. Dodało sporo nowej zawartości, aby jeszcze bardziej rozbudować rozgrywkę. I tym samym zadowolić wszystkich swoich fanów.
The most notable tidbit from last week’s Capcom NHK broadcast is that there were a whopping 800 (eight-hundred) people on #RE2 remake’s development. That includes programmers, photogrammetry models, mo-cap, etc. That’s more than the roughly 600 who worked on RE6. pic.twitter.com/zsmIUvGvLv
— Alex Aniel (@cvxfreak) 19 listopada 2018
O rozmiarze Resident Evil 2 Remake powinna świadczyć ilość deweloperów się nią zajmujących. Alex Aniel z Capcom powiedział, że obecnie nad grą pracuje 800 ludzi. Aby przybliżyć tą ilość, dodamy że Ubisoft zatrudnia około 1000 osób przy seriach Assassin’s Creed. Jest to zatem pokaźna liczba i powinna świadczyć o dużym nacisku firmy na jakość.
Wszak ostatnia odsłona serii, czyli Resident Evil 7 okazał się ogromnym sukcesem. Gra zdobyła wysokie noty recenzenckie oraz uznanie wielu graczy. A już 12 grudnia ukażą się dwa nowe dodatki do gry.
Resident Evil 2 Remake ma się pojawić już 25 stycznia 2019 roku. Będzie to tuż przed zamknięciem roku fiskalnego w firmie, co powinno dość mocno wpłynąć na jej akcje.