Ray-tracing trafi do wielu komercyjnych silników gier

0

NVIDIA poinformowała, że obsługa technologii ray-tracing pojawi się w komercyjnych silnikach gier. Mowa tutaj o takich produktach, jak Unreal Engine, Unity, Frostbite Engine od DICE/EA, Northlight Engine od Remedy Entertainment. Prócz tego silniki firm Crystal Dynamics, Kingsoft czy Netease również zostaną w nową funkcję niedługo wyposażone. Jest to całkiem pokaźna liczba i zapewne niedługo zobaczymy więcej gier z obsługą śledzenia promieni.

Unreal Engine 4.22 jest już dostępny w wersji preview. Od 4 kwietnia Unity będzie oferować zoptymalizowaną wersję swojego silnika z obsługą technologii ray-tracing w czasie rzeczywistym, w postaci eksperymentalnej edycji dostępnej na GitHub dla wszystkich użytkowników mających pełny dostęp do wersji 2019.03.


Please Login to comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

  Subscribe  
Powiadom o