Wczoraj firma AMD wydała rozszerzenie Radeon ProRender programów Blender i Maya działających na systemie macOS. Z nowości skorzystają użytkownicy z obsługą funkcji Metal 2 w systemach macOS 10.13.3 lub nowszych. Radeon ProRender to potężny silnik do renderingu z wykorzystaniem zasad fizyki pozwalający tworzyć oszałamiająco fotorealistyczne obrazy. Działa w oparciu o wysoce efektywną i wydajną technologię Radeon Rays i wykorzystuje otwarte standardy branżowe.
Przygotowano szereg krótkich materiałów wideo, które można obejrzeć w serwisie YouTube:
- Radeon ProRender: #BetterProRender
- How to Select CPU or GPU Rendering in the Plug-In for Blender
- How to Turn on Interactive Viewport Rendering in the Plug-In for Blender
- How to Enable Denoising in the Plug-In for Blender
- How to Configure Image-Based Lighting in the Plug-In for Blender
- How to Configure Sun and Sky in the Plug-In for Blender
- How to Set up a PBR Shader in the Plug-In for Blender
- How to Set up Portals in the Plug-In for Blender
- How to Convert Materials in the Plug-In for Blender